  • Data: 2004-01-30 16:41:17
    Temat: Re: TK... (też: Wapark - chyba znakow nie zna)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Jan 2004, Artur Golanski wrote:
    [...]
    >+ Wyraziłem się mało precyzyjnie :-) Nie miałem tego na myśli. Wcześniej
    >+ ktoś (pominę imię, bo gotów się obrazić)

    Hm... mogłoby o mnie chodzić... tylko nie pamietam kiedy się
    ostatnio obrażałem tu na kogos :)

    >+ miał wątpliwości, że
    >+ ograniczanie praw obywatelskich w tym względzie nastepuje na mocy
    >+ rozporządzenia tylko dlatego, że znaczeniem znaku jest np. zakaz.

    A to nie ja, co najwyżej Robert własnie ;) !
    Raczej imputował (mi) niż miał watpliwosci... ;)
    Mi się "tylko" *zakres* działania znaku (np. w czyims garazu
    stojacym wewnatrz 'stefy' ;)) nie podobał :) :]

    Ale już zeznałem że w ustawie po: "w ruchu drogowym" jest: "ich
    znaczenie i zakres obowiązywania" co przeoczyłem (a raczej
    mi wyparowało :>).
    Niemniej to nadal mi się nie podoba, tyle że TEJ kwestii TK *nie*
    rozpatrywał. A w innych przypadkach (w których rozpatrywał)
    AFAIR orzekał iż ustawa nie może dawać pola do "rozszerzania
    obowiazku" rozporzadzeniem, jak na mój gust "okreslanie zakresu"
    takim rozszerzeniem jest. Ale... "de gustibus" :)

    pozdrowienia, Gotfryd