  • Data: 2004-01-27 18:06:43
    Temat: Re: TK... (też: Wapark - chyba znakow nie zna)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:rtfc105kgaiqekq5pmn6b8ot6c52u1h8ok@4ax.com...

    > Nie prawda ! W rozporządzeniu określono ZNACZENIE znaków. Sęk w tym,
    > że wielu dyskutantów nie bardzo wie, że kierowca karany jest w oparciu
    > NIE o rozp. w.s. znaków, TYLKO na podstawie właśnie ustawy kodeks
    > wykroczeń i wszysko jest OK.

    Przyznając Ci absolutną racje zupełnie nei rozumiem czego dotyczy Twoja
    dygresja. Czy ja gdziekolwiek stwierdziłem, że ukaranie następuje na
    podstawie rozporządzenia? Oczywistym jest, że karamy na podstawie kodeksu
    wykroczeń za naruszenie przepisów o ruchu drogowym, to jest przepisó Prawo
    o Ruchu Drogowym oraz wydanych na jego podstawie rozporządzeń.

    > I co ? Za parkowanie poza parkongami MK (z KW), a za brak opłaty na
    > parkingu opłata podwyższona na podstawie ustawy o drogach :-D

    Dokładnie tak było do początku stycznia. teraz zrobili strefę płatnego
    postoju. I żeby było ciekawiej, to w tej strefie ograniczonego postoju
    było kilka bezpłatnych parkingów, choć większość była płatna.