eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTIR na osiedlu › Re: TIR na osiedlu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Sat, 31 Jul 2004 22:34:29 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <cegvuh$550$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ce83ft$b8k$1@atlantis.news.tpi.pl> <ce8a8q$n38$1@korweta.task.gda.pl>
    <ce8bav$jtk$1@nemesis.news.tpi.pl> <ceastj$3qp$1@inews.gazeta.pl>
    <ceatvm$8d2$1@inews.gazeta.pl> <ceb5kc$9v7$1@inews.gazeta.pl>
    <cebcvp$14h$1@atlantis.news.tpi.pl> <ced0qr$geh$1@inews.gazeta.pl>
    <cedtn8$gjk$1@atlantis.news.tpi.pl> <cefp02$jka$2@inews.gazeta.pl>
    <cefu4m$cpk$1@nemesis.news.tpi.pl> <ceg23c$g32$1@inews.gazeta.pl>
    <cegaae$5pg$1@atlantis.news.tpi.pl> <cegdmc$gi5$1@inews.gazeta.pl>
    <cegj32$d4u$1@atlantis.news.tpi.pl> <cegn4e$dvs$1@inews.gazeta.pl>
    <cegr5j$avl$1@nemesis.news.tpi.pl> <cegtgr$2mm$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: k99.bis.czestochowa.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1091306257 5280 80.48.243.99 (31 Jul 2004 20:37:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Jul 2004 20:37:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2739.300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:230612
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Źle to zrozumiałeś. I to jeszcze przy ponad przeciętnym IQ tak
    >> przekręcać sens moich wypowiedzi ? :)
    >
    > heh czepiasz sie teraz,

    Nie czepiam się tylko nie lubię jak ktoś przeinacza sens moich wypowiedzi.

    >>> no jasne, zwlaszcza ze na zewnatrz 30 stopni :).
    >>> Teraz mamy lato, Pani MAgda pisze latem, wiec skoro jej latem to
    >>> przeszkadza ograniczmy sie tylko do tego.
    >>
    >> Latem rozruch i odjazd też trwa ze 2-3 minuty minimum - a to
    >> wystarczy, żeby się obudzić i nie zasnąć przez godzinę.
    >> Poza tym silnik musi popracować z 5 minut zanim klimatyzacja schłodzi
    >> kabinę.
    >>
    >
    > znowu sie "czepne" ,o 3 nad ranem ? :))

    A co to w nocy nie jest ciepło ?
    Czasami to jest tak ciepło i duszno w nocy, że nawet nie da się wytrzymać.
    Widzisz jak jest wilgotno (a na pewno teraz jest, bo często pada) to
    wystarczy zaledwie temperatura niewiele większa od 20 stopni celsjusza, żeby
    człowiek odczuwał gorąco, czuł dyskomfort i zmęczenie, ponieważ organizm nie
    potrafi sobie poradzić z temperaturą przy dużej wilgotności powietrza. A
    dlaczego ? Dlatego, że organizm oddaje nadmiar ciepła do otoczenia porzez
    pochłonięcie ciepła podczas procesu oparowania potu. Niestety jeżeli
    wilgotność powietrza jest duża to proces odparowania zachodzi bardzo słabo
    lub nawet w ogóle. Wtedy organizm się poci tzn. ubrania stają się mokre i
    nie chcą schnąć, skóra ludzka także.
    Najlepsza temperatura dla organizmu to 18-20 stopni celsjusza.
    Poza tym weź pod uwagę, że silnik takiej ciężarówki potrafi stygnąć latem
    nawet 8-10 godzin, cały czas oddając ciepło kabinie. Tak więc wewnątrz
    kabiny może być dużo cieplej jak na zewnątrz. Zatem jak gość zjedzie z trasy
    o 20:00 to silnik jest jeszcze ciepły o 3:00 w nocy. Z kolei kabina posiada
    izolację termiczną, która działa w dwie strony. Chroni przed niską i wysoką
    temperaturą z zewnątrz, ale także powoduje, że zgromadzone wewnątrz niej
    ciepło tak łatwo nie wydostaje się na zewnątrz. Na wszystko pomaga
    klimatyzacja.
    No ale cóż ? Trzeba najpierw jeździć samochodami, żeby zwrócić uwagę na
    takie rzeczy.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl
    Usuń iksa - zabezpieczenie antyspamowe


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1