    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TBS-niepłacony czynsz a odcięcie kablówki. Dość długie.
    Date: Sun, 26 Oct 2003 06:45:23 +0100

    Użytkownik "freelander" <m...@o...pl> napisał
    w wiadomości news:bnertc$s87$1@news.onet.pl

    > Oto jest pytanie: czy zarząd TBS'u może w porozumieniu z dostawcą usługi
    > (telefon, internet, telewizja) straszyć mieszkańców budynku TBS, iż w
    > przypadku niezapłacenia zaległości czynszowych może odciąć dostę do
    > telewizji ?
    > [................]

    Z moich walk z Zarządem Mienia Komunalnego o założenie
    TV Kablowej w "moim" bloku, wiem iż w ramach opłacanego
    czynszu administrator ma obowiązek dostarczyć sygnał TV
    do lokalu mieszkalnego. Będzie to być pakiet podstawowy, to
    musisz mieć w ramach czynszu. Czy to będzie poprzez TV Kabl.
    czy antena zbioracza to już wybór administratora.
    Sądzę więc iż mogą to Ci odebrać jeśli nie opłacasz czynszu,
    ale jeśli płacisz kablówce za pełny pakiet to już administracja
    nie może wpłynąć na TV Kablowe na odcięcie tej usługi gdyż
    masz umowę na zupełnie inną usługę niż się administracja
    (nie TY!) z nimi umawiała.
    To jest tylko moje zdanie i może niech się inni wypowiedzą
    czy "się kupy trzyma"?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie zawsze mów co wiesz, ale zawsze wiedz co mówisz."