eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzwedzka prokuratura chce wydania Stefana Michnika Polsce › Re: Szwedzka prokuratura (nie) chce wydania Stefana Michnika Polsce
  • Data: 2019-12-15 00:59:16
    Temat: Re: Szwedzka prokuratura (nie) chce wydania Stefana Michnika Polsce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Dec 2019 22:41:45 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):
    > [...]
    >
    > Sądzisz że IPN/rząd-PiS wysoko obstawia że Szwecja obywatela szwedzkiego
    > Michnika Stefana wyda na drugi wniosek jak nie wydała na pierwszy?
    > Jakieś tam szanse są. Ja dużymi bym ich nie nazwał nawet przez
    > grzeczność.

    No, wniosek uzupelnili o kolejne zbrodnie.

    > Moja dusza cynika obstawia że to zasadniczo kampania
    > propagandowo-polityczna "czerwone Michniki" łączona
    > z parciem na szkło IPN. Moja dusza praktyka patrzy
    > po linii jak jeszcze bardziej gówniany byłby IPN
    > jakby tego nie spróbował.

    IMO - to raczej jakas chec zemsty ze strony PiS.
    Ktora jakos dziwnie wzrosla od poprzednich rzadow, i taka jakas
    bezrozumna, jak np ci policjanci co to rok sluzyli w SB.

    Kaczynski wszystkich obwinia o smierc brata?
    Czy czuje, ze wyborca chce igrzysk ?

    Michnik moze i na kare zasluzyl ... ale zaraz .. czy on tych wyrokow
    nie wydawal na podstawie obowiazujacej ustawy ?
    Czyli dokladnie to, co teraz PiS chce.

    J.