    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkolenie BHP jako godziny nadliczbowe
    Date: Wed, 15 Nov 2006 16:08:11 +0100

    > To o czym mówisz to jest organizacja pracy i nic nie ma wspólnego ze
    > szczególnymi potrzebami pracodawcy.
    > Przedsiębiorca powinien umieć sobie porządnie ustawić sprawy i tyle.

    Dobra ... Olgierd ... umówmy się co do jednego ........
    Co innego Twoja teoria ... co innego życie .....

    Czepiasz się dla zasady ... ale Ty to przynajmniej rzeczowo ... bo Twój
    sojusznik w temacie nie potrafił nic z siebie wydobyć poza bąkiem ......

    ale:

    Pytanie brzmiało ....Q2 ....:
    Czy wolno zorganizować szkolenie z zakresu bhp w godzinach nadliczbowych ...
    Moje zdanie jest następujące ....

    Q2 WOLNO .....

    Nie ma nigdzie w przepisach zakazu. ............

    bo jest to jedyne szkolenie, którego czas zaliczany jest wg przepisów do
    czasu pracy

    i jeśli wypadnie w godzinach nadliczbowych to nic nie szkodzi ..... przecież
    to nie ma znaczenia

    Nie czepiaj się organizacji czasu pracy ... bo zaraz wejdziemy a filozofów
    pracy ... a tego bym nie chciał ......

    póki co .... to ani pracodawcy ani tym bardziej pracownicy nie mają
    odpowiedniej świadomości do przestrzegania czasu pracy

    I jeszcze jedno .... może pracownikowi wolno odmówić pracy w nadgodzinach
    ????????
    No przecież te dwie kwestie są oczywiste ..... ustawodawca to przewidział
    ... przewidział nawet, że nie wolno więcej niż 416 nadgodzin w roku pracować
    ..... chociaż mam już chyba obejście :))))))

    A poza tym, to pracodawca decyduje o potrzebie nadgodzin w zależności od
    potrzeb przedsięprzedsiębiorstwa ... Q2 nie pracownik , nie pracownik

    Pracownik zawsze jest mądrzejszy :)))))))) ale pracodawcą być nie chce lub
    nie umie ......
    więc niech się nie wtrąca :))))))

    SŁUCHAĆ I PRACOWAĆ !!!!

    pozdrawiam