    From: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkoła próbuje wyłudzić wpłatę na komitet rodzicielski
    Date: Tue, 15 Jan 2008 13:29:56 +0100

    mauser50 <m...@g...com> writes:

    > Witam
    >
    > Takie postępowanie powinno się niezwłocznie zgłosić do Kuratorium aby
    > wyciągnięto wobec osób domagających się uiszczania tej opłaty surowe
    > konsekwencje. Wpłata na komitet rodzicielski jest aktem dobrowolnej
    > darowizny i wobec takiego postępowania pracownika szkoły narzucającego
    > uczniowi lub jego rodzicom aby darowizna stała się podatkiem należy
    > przeciwdziałać z całą stanowczością.
    >

    > Z poważaniem mauser50

    Jakie konsekwencje prawne *i fiskalne* grożą szkole w przypadku uznania
    że wpłaty na komitet rodzicielski nie były (w pełni) dobrowolne?

    Znaczące konsekwencje powyższego mogłbyby "pomóc" szkole twierdzić
    publicznie że to był tylko "wyskok pracownika".

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Czemuż, skoro w to wierzysz, sam co rychlej nie umierasz?