  • 1. Data: 2003-10-02 21:27:48
    Temat: Szkoła - licencja komercyjna?
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    Witam,
    potrzebuję potwierdzić jedną rzecz. Jeżeli chodzi o licencje na
    oprogramowanie komputerowe i rozważamy używanie tegoż programu w szkole,
    traktujemy to jako użycie komercyjne - prawda? [inaczej raczej nie chce być,
    ale chcę się upewnić :)]

  • 2. Data: 2003-10-02 22:53:33
    Temat: Re: Szkoła - licencja komercyjna?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid> wrote in message
> [...]
    > oprogramowanie komputerowe i rozważamy używanie tegoż programu w szkole,
    > traktujemy to jako użycie komercyjne - prawda? [inaczej raczej nie chce

    Nic nie rozumiem z tego co napisałeś.
    Co chcesz kupić , kto chce kupić (ty? szkoła?) i jak chcesz to używać.

  • 3. Data: 2003-10-03 08:47:32
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    poilkj wystukał, co następuje:

    > Nic nie rozumiem z tego co napisałeś.

    Sorry, czasami mam problem ze składnym wyrażaniem...

    > Co chcesz kupić , kto chce kupić (ty? szkoła?) i jak chcesz to używać.

    Chodzi o używanie programu [OS] DrDOS firmy Caldera. W grę wchodzi używanie
    systemu w ramach licencji shareware w szkole na ok 10 stanowiskach... [teraz
    chyba jaśniej napisałem]. Problem rozbija się o różny możliwy do
    wykorzystania czas w zależności od rodziaju licencji.

    Dzięki za wszelką pomoc.

  • 4. Data: 2003-10-03 09:55:07
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

> [...]
    > chyba jaśniej napisałem]. Problem rozbija się o różny możliwy do
    > wykorzystania czas w zależności od rodziaju licencji.

    A możesz mi podesłać treść licencji

  • 5. Data: 2003-10-04 06:20:31
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia pią 3. października 2003 10:47 ktoś podpisujący się jako
    Wojtek [lwiczek] napisał(a):

    > Chodzi o używanie programu [OS] DrDOS firmy Caldera. W grę wchodzi

    Uwaga techniczna. Nie znam DRDOSa, ale jest coś takiego jak FreeDOS.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 6. Data: 2003-10-04 21:19:20
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    Tristan Alder wystukał, co następuje:

    > Uwaga techniczna. Nie znam DRDOSa, ale jest coś takiego jak FreeDOS.

    Zdaję sobie z tego sprawę, ale FreeDOSa podam jako alternatywę,
    jeżeli DrDOS nie wypali...

  • 7. Data: 2003-10-04 21:29:30
    Od: "jelen" <j...@s...org>

    > Zdaję sobie z tego sprawę, ale FreeDOSa podam jako alternatywę,
    > jeżeli DrDOS nie wypali...
    to jeszcze ibm dos - tez freeware

    pozdrawiam,
    jelen