  • 1. Data: 2003-10-02 21:29:47
    Temat: Gazeta IT -- numer 9 (17) -- spis tresci
    Od: "marcin paprzycki" <m...@N...gazeta.pl>

    Gazeta IT nr 9(17), 2 października 2003
    http://www.gazeta-it.pl/

    SPIS TRESCI
    -----------
    Wprowadzenie:

    http://www.gazeta-it.pl/wprowadzenie.html

    W dziale 'Z kraju':

    w poddziale 'Komunikaty':

    - "Czasopismo 'Informatyka Teoretyczna i Stosowana' - Zaproszenie do
    nadsyłania tekstów do Numeru 5"
    http://www.gazeta-it.pl/informatykapl/komunikaty/cza
    sopismo_itis_nr_5.html

    w poddziale 'Konferencje':

    - "Sprawozdanie z VII Krajowego Forum Informacji Naukowo-Technicznej",
    Barbara Szczepanowska
    http://www.gazeta-
    it.pl/nformatykapl/konferencje/sprawozdanie_ustron_0
    9_2003.html

    W dziale 'Bezprzewodowo':

    - "Mobilne dane", Michał Piętal
    http://www.gazeta-it.pl/bezprzewodowo/mobilne_dane.h
    tml

    W dziale 'Internet':

    - "Bankowość internetowa może być rentowna - na przykładzie ING Direct",
    Tomasz Szetyński
    http://www.gazeta-it.pl/internet/bankowosc_interneto
    wa.html

    W dziale 'Trendy':

    - "(2) Rozprawa o metodzie (reprezentacji)", Pawel B. Myszkowski
    http://www.gazeta-it.pl/trendy/rozprawa_o_metodzie.h
    tml

    W dziale 'Etyka':

    - "Rynek mnie do tego zmusił", David W. Gill
    http://www.gazeta-it.pl/etyka/rynek_mnie_do_tego_zmu
    sil.html

    - "Czynnik technologiczny w zaufaniu w biznesie", Albert M. Erisman
    http://www.gazeta-it.pl/etyka/czynnik_technilogiczny
    .html

    - "Moc czy niemoc mediów elektronicznych", Tomasz Szetyński
    http://www.gazeta-it.pl/etyka/moc_czy_niemoc_mediow.
    html

    - "Problem egzystencji w sieci", Tomasz Szetyński
    http://www.gazeta-it.pl/etyka/problem_egzystencji_w_
    sieci.html

    - "Tak zwana prawda", Jan Śliwa
    http://www.gazeta-it.pl/etyka/tak_zwana_prawda.html

    W dziale 'Zarządzanie wiedzą':

    - "Charakterystyka organizacji wirtualnej", Marek Adamczyk
    http://www.gazeta-it.pl/zw/charakterystyka_organizac
    ji_wirtualnej.jtml

    W dziale 'Bezpieczeństwo':
    - "Stosowanie zabezpieczeń danych w systemach korporacyjnych: dobra wola czy
    prawny obowiązek?", Tomasz Pełech
    http://www.gazeta-it.pl/bezpieczenstwo/stosowanie_za
    bezpieczen.html

    W dziale 'Felietony':

    - "Omnis aetas et intelectus proprias debet habere mensuras. (Każdy wiek i
    stopień mądrości wymaga właściwego traktowania)", z cyklu FIFOzofia, Jerzy
    Mycka
    http://www.gazeta-it.pl/felietony/omnis_aetas.html

    ********** KONFERENCJE *************************

    V Krajowa Konferencja Inżynierii Oprogramowania
    Szklarska Poręba, 14-17.10.2003

    http://www.gazeta-it.pl/informatykapl/konferencje.ht
    ml#kkio

    *****

    ECOM-03
    III Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja
    na temat Electronic Commerce
    Gdańsk, 16-18 października 2003

    http://www.gazeta-it.pl/informatykapl/konferencje.ht
    ml#ecom

    *****

    IX Konferencja użytkowników i deweloperów ORACLE
    Zakopane, Kościelisko, 21-25 październik 2003 r.

    http://www.gazeta-it.pl/informatykapl/konferencje.ht
    ml#IXkuido

    *****

    BIS2004
    Siódma międzynarodowa konferencja naukowa Business Information Systems
    (BIS2004)
    21-23 kwietnia 2004 w Poznań

    http://www.gazeta-it.pl/informatykapl/konferencje.ht
    ml#bis

    Uwagi i zapytania prosimy kierować pod adres: r...@g...pl
    Informacji na temat warunków reklamy udzieli: r...@g...pl

    Gazeta spełnia warunki zawarte w ustawie Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o
    świadczeniu usług droga elektroniczna (Dz.U. Nr 144,Poz. 1204, z dnia 2002-09-
    09).

  • 2. Data: 2003-10-03 11:36:37
    Temat: Re: Gazeta IT -- numer 9 (17) -- spis tresci
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    marcin paprzycki wrote:

    > Gazeta spełnia warunki zawarte w ustawie Ustawie z dnia 18 lipca 2002
    > r. o świadczeniu usług droga elektroniczna (Dz.U. Nr 144,Poz. 1204, z
    > dnia 2002-09- 09).

    Rzeczywiście uważasz, że ten spam na grupie spełnia jakieś warunki?