  • 1. Data: 2003-10-02 20:47:17
    Temat: wezwanie do sadu pracy
    Od: "Juan" <4...@p...com>

    Wnioslem sprawe do Sadu Pracy przeciw ZUS-owi (ZUS oskarza mnie o pobranie
    nienaleznych swiadczen a ja oczywiscie czuje sie niewinny).
    Dzis dostalelm wezwanie: pisze na nim, ze moja obecnosc na rozprawie jest...
    nieobowiazkowa (!) i nie ma nic o przyznaniu mi darmowego adwokata z urzedu
    o ktorego prosilem wnoszac sprawe do sadu. Mozecie mi cos napisac w tych
    dwoch sprawach? Jak mozliwe byloby odbycie sie rozprawy przeciw ZUS-owi bez
    mojej obecnosci, jak mam zabiegac o adwokata.

  • 2. Data: 2003-10-02 21:24:34
    Temat: Re: wezwanie do sadu pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W wypadku Twojej nieobecności sąd będzie się opierał na Twoim
    piśmie-pozwie. Co do adwokata, to jeśli Ci go nie przyznano, to faktycznie
    powinna być jakaś wzmianka w tej sprawie.