  • 11. Data: 2004-08-31 08:57:38
    Temat: Re: Szkoła
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > po pierwsze kazda szkola moze patrzyc na swiadectwo maturalne po
    > swojemu
    > po drugie proponuje polski rozszerzony, jezyk obcy rozszerzony,
    > historie rozszerzona... jakbys jeszcze dobrze zdal wiedze o
    > spoleczenstwie oczywiscie rozszerzona to masz spore szanse :) choc
    > slyszalem ze jakis uniwerek biorac na prawo patrzy na matematyke - ale
    > kretynstwo :/

    matematyka = logiczne myślenie, uwazasz ze to kretynstwo?

    > (wrocek, wawa, gdansk, poznan albo krakow) na turystyke i rekreacje i
    > nie mam problemow z wyborem przedmiotow :)

    idz leipiej na hotelrstwo, poniekad pokrywa sie z Twoimi zainteresowaniami a
    prace latwiej znajdziesz.

    P.

  • 12. Data: 2004-08-31 09:50:13
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Paul4" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Mam 18 lat i w tym roku zdaję maturę - nowym system.

    w tym roku już chyba była matura

    galis

  • 13. Data: 2004-08-31 11:24:09
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Galis* [ g...@t...pl ] napisał(a):

    > w tym roku już chyba była matura

    w tym roku szkolnym, ktory zacznie sie 1 wrzesnia 2004

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 14. Data: 2004-08-31 11:27:04
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Przemek R.* [ p...@t...gazeta.p
    ] napisał(a):

    > matematyka = logiczne myślenie, uwazasz ze to kretynstwo?

    jezeli beda patrzec na podstawowa to luz, ale po co rozszerzona...
    zreszta zycie mi pokazalo ze ja mysle calkiem logicznie a matmy nie
    lubie
    zreszta logiczne myslenie to szersze pojecie niz logiczne myslenie
    matematyczne

    > idz leipiej na hotelrstwo, poniekad pokrywa sie z Twoimi
    > zainteresowaniami a prace latwiej znajdziesz.

    na AWFie jest chyba hotelarstwo ale mnie bardziej interesuje polityka
    turystyki lub cos takiego - w zaleznosci jak poszczegolne szkoly maja
    to nazwane

  • 15. Data: 2004-08-31 14:48:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > lubie
    > zreszta logiczne myslenie to szersze pojecie niz logiczne myslenie

    a czy tam jest napisane matematyka wyzsza? Bo rozszerzona nie oznacza
    wyzsza, rozszerzona to jak zwykla na starej
    maturze. Wiec nie przesadzaj.

    Chcesz matematyke wyzsza? Math.one.pl milej lektury.

    > na AWFie jest chyba hotelarstwo ale mnie bardziej interesuje polityka
    > turystyki lub cos takiego - w zaleznosci jak poszczegolne szkoly maja
    > to nazwane

    rob co chcesz, ale bedziesz zalowac, [jestem po hotelarce, mialem przedmiot
    turystyka nad jak S..]
    (chyab ze masz pewna prace w biurach typu "Orbis")

    P.

  • 16. Data: 2004-08-31 16:17:55
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Galis napisał(a):

    > Użytkownik "Paul4" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > w tym roku już chyba była matura

    no co chcesz, przegapil chlopak ;)

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...

  • 17. Data: 2004-08-31 16:20:33
    Temat: Re: Odp: Szkoła
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Kubaz napisał(a):
    > no i co taki patron UE moze miec wspolnego z muzykologia...?

    Schumman nie byl muzykiem?

  • 18. Data: 2004-08-31 17:31:45
    Temat: Odp: Odp: Szkoła
    Od: "Kubaz" <k...@t...WYTNIJ-TO.pl>

    Użytkownik Drwal <z...@d...sie> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ch28gg$uv$...@o...icpnet.pl...

    > Schumman nie byl muzykiem?

    tam nie chodzilo o zadnego schummana tylko jakiegos patrona (czy cos
    podobnego), dokladnie nie powiem

    --
    kubaz

  • 19. Data: 2004-08-31 18:00:55
    Temat: Re: Odp: Odp: Szkoła
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Kubaz napisał(a):
    > Użytkownik Drwal <z...@d...sie> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ch28gg$uv$...@o...icpnet.pl...
    > tam nie chodzilo o zadnego schummana tylko jakiegos patrona (czy cos
    > podobnego), dokladnie nie powiem

    Shumman nie byl patronem UE?

  • 20. Data: 2004-08-31 19:22:11
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 10:57:38 +0200, Przemek R.
    pl> napisał:

    > matematyka = logiczne myślenie, uwazasz ze to kretynstwo?

    Prawnikowi oprócz prostych rachunków wystarczą działania na ułamkach
    zwykłych (spadki, odrębna własnosc lokali, współwłasność), obliczanie
    procentów (wpisy, odsetki), . Całą resztę matematyki można sobie darować.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!