  • 1. Data: 2014-01-22 14:27:27
    Temat: Re: Szkoda z OC sprawcy i zwrot za części z ASO
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 stycznia 2014 10:51:43 UTC+1 użytkownik MrNoName napisał:
    > Czy jeśli teraz zakupię w ASO nowe częsci i przedstawię im rachunek to
    > MUSZĄ mi zwrócić różnicę?

    A czemu mają Tobie teraz zwracać za nowe części skoro piszesz że juz "zostały
    naprawione"?

  • 2. Data: 2014-01-22 14:52:23
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    W dniu 2014-01-22 14:27, Kris pisze:

    > A czemu mają Tobie teraz zwracać za nowe części skoro piszesz że juz "zostały
    naprawione"?

    Bo takie jest prawo ? Auto ma byc przywrocone do stanu sprzed kolizji.
    Pytam jak to w praktyce wyglada ale widze ze tutaj malo kto mial z tym
    stycznosc

  • 3. Data: 2014-01-22 15:03:13
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 22.01.2014, 14:52, MrNoName pisze:

    > Bo takie jest prawo ? Auto ma byc przywrocone do stanu sprzed kolizji.
    > Pytam jak to w praktyce wyglada ale widze ze tutaj malo kto mial z tym
    > stycznosc

    Zrobiłeś już to po co pytasz. Masz faktury wyślij je do ubezpieczyciela,
    ten na pewno zrobi wszystko żeby ci nie wypłacić.

    Ale dobrze kombinujesz powinni ci zwrócić - jak będzie napisz

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 4. Data: 2014-01-22 15:08:28
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    W dniu 2014-01-22 15:03, Ariusz pisze:

    > Zrobiłeś już to po co pytasz. Masz faktury wyślij je do ubezpieczyciela,
    > ten na pewno zrobi wszystko żeby ci nie wypłacić.
    >
    > Ale dobrze kombinujesz powinni ci zwrócić - jak będzie napisz

    Fakt, zrobiłem tak że lampa i zderzak sklejone. Tylko ze ja chcę mieć
    nową lampę a nie klejoną, stad pytanie. Szkoda ze nie znacie żadnych
    wyrokow sadow w podobnych sprawach. Cos czym moglbym sie podeprzec w
    pismie...

  • 5. Data: 2014-01-22 15:14:41
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-22 15:08, MrNoName pisze:

> [...]
    > nową lampę a nie klejoną, stad pytanie. Szkoda ze nie znacie żadnych
    > wyrokow sadow w podobnych sprawach. Cos czym moglbym sie podeprzec w

    No prawdziwy pech.
    Spośród tych kilkunastu osób, które tutaj pisują nikt takiej ścieżki nie
    ćwiczył ani nie zna szczegółów z wykładnią.
    Musisz szukać sam. Współczuję.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2014-01-22 15:20:04
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    W dniu 2014-01-22 15:14, sqlwiel pisze:

    > No prawdziwy pech.
    > Spośród tych kilkunastu osób, które tutaj pisują nikt takiej ścieżki nie
    > ćwiczył ani nie zna szczegółów z wykładnią.
    > Musisz szukać sam. Współczuję.

    Znalazlem cos takiego: http://rzu.gov.pl/pdf/uchwala_amortyzacja.pdf
    Z tego wynika ze mają zasrany obowiązek zwrócić pełną kwotę za nowe częsci

  • 7. Data: 2014-01-22 16:41:24
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 22.01.2014, 15:20, MrNoName pisze:

    > Znalazlem cos takiego: http://rzu.gov.pl/pdf/uchwala_amortyzacja.pdf
    > Z tego wynika ze mają zasrany obowiązek zwrócić pełną kwotę za nowe częsci

    Toż oni ci zwrócili za nowe - jak im udowodnisz, że nie. Masz fakturę na
    część to im wyślij wtedy z pewnością zwrócą ci za tą część - choć z
    drugiej strony nikt nie wie co podpisałeś. Może podpisałeś papier, że
    bierzesz tyle co ci dali i nie będziesz więcej chciał...

    Ubezpieczenie nie jest po to by zarabiać, a po to by naprawić szkodę.
    Naprawiłeś ją poprzez klejenie to się cieszą bo zaoszczędzili.

    Mi kiedyś dawali 1700, ja chciałem 2500 ale że nie chcieli mi tyle dać
    to poszło wszystko przez ASO i musieli zapłacić 7000. Ale ja nie
    widziałem ani złotówki. Za to miałem zrobione należycie.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 8. Data: 2014-01-22 17:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MrNoName n...@i...com ...

    > Znalazlem cos takiego: http://rzu.gov.pl/pdf/uchwala_amortyzacja.pdf
    > Z tego wynika ze mają zasrany obowiązek zwrócić pełną kwotę za nowe
    > częsci

    Oczywiście.
    Ale pytanie, dlaczego wysłali ci kasę na konto?
    Sami z siebie czy moze jednak taka była miedzy wami umowa, ze oni wycenili
    a ty sie zgodziłes?

  • 9. Data: 2014-01-22 17:10:59
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    W dniu 2014-01-22 17:00, Budzik pisze:

    > Oczywiście.
    > Ale pytanie, dlaczego wysłali ci kasę na konto?
    > Sami z siebie czy moze jednak taka była miedzy wami umowa, ze oni wycenili
    > a ty sie zgodziłes?

    Nie zgodziłem się, nawet się odwoływalem. Stwierdzili ze prawo zezwala
    na zamienniki i nie dadza więcej. Napisali tez ze jak udokumentuję
    koszty czesci to wrócą do sprawy

  • 10. Data: 2014-01-22 17:34:46
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 22.01.2014, 17:10, MrNoName pisze:
> [...]

    Mają chyba 14 dni albo coś koło tego na wypłacenie kwoty bezspornej. Nie
    zamyka to sprawy, a służy to jedynie zaspokojeniu przepisów.

    > Nie zgodziłem się, nawet się odwoływalem. Stwierdzili ze prawo zezwala
    > na zamienniki i nie dadza więcej. Napisali tez ze jak udokumentuję
    > koszty czesci to wrócą do sprawy

    Więc w czym problem - wyślij im faktury. Ubezpieczenie nie jest po to by
    zarabiać.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com