  • 1. Data: 2014-01-22 12:00:27
    Temat: Re: Szkoda z OC sprawcy i zwrot za części z ASO
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MrNoName n...@i...com ...

    > Taka sytuacja. Szkoda z OC sprawcy. Wypłata odszkodowania na moje konto.
    > Oczywiście odszkodowanie zaniżone i nie wystarczyło na kupno nowych
    > częsci dlatego zostały naprawione. Policzyli lampę xenon 800zl, a koszt
    > w ASO 4400zł, zderzak wg ich wyceny 100zł, nowy 2000zł
    > Czy jeśli teraz zakupię w ASO nowe częsci i przedstawię im rachunek to
    > MUSZĄ mi zwrócić różnicę?

    A dlaczego nie wstawiłes do ASO czy innego warsztatu ktory zająłby się całą
    procedurą tylko bawiłes się w jakies przelewy?

  • 2. Data: 2014-01-22 14:08:00
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    W dniu 2014-01-22 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik MrNoName n...@i...com ...

    > A dlaczego nie wstawiłes do ASO czy innego warsztatu ktory zająłby się całą
    > procedurą tylko bawiłes się w jakies przelewy?

    Kolego, nie interesuj sie dlaczego zrobilem tak a nie inaczej. Pytalem o
    kwestie z wyplata kasy za nowe czesci

  • 3. Data: 2014-01-22 14:26:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 stycznia 2014 14:08:00 UTC+1 użytkownik MrNoName napisał:
    > Kolego, nie interesuj sie dlaczego zrobilem tak a nie inaczej. Pytalem o
    > kwestie z wyplata kasy za nowe czesci

    Pisz dalej tym tonem to na pewno odpowiedz uzyskasz.

  • 4. Data: 2014-01-22 17:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MrNoName n...@i...com ...

    > Kolego, nie interesuj sie dlaczego zrobilem tak a nie inaczej. Pytalem
    > o kwestie z wyplata kasy za nowe czesci

    kolego, z całym szacunkiem, ale będę się interesował tym, czym będe chciał.
    Przeciez nie musisz odpwiadać.
    Moje pytanie było jednoczesnie radą, aby nie wpaśc w takąpułapkę jak ty.

    Nie napisałes dlaczego wypłata odszkodowania na Twoje konto, wiec nie wiem,
    czy oni tak z siebie, czy sie zgodziłes z ich wyceną a teraz chcesz ja
    podważyć.
    Moze wiec podaj wiecej szczegółów.

  • 5. Data: 2014-01-22 17:13:41
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    W dniu 2014-01-22 17:00, Budzik pisze:

> [...]
    > czy oni tak z siebie, czy sie zgodziłes z ich wyceną a teraz chcesz ja

    Już śpieszę. Nie zgodziłem się z wyceną i odwoływałem się. Nic to nie dało

  • 6. Data: 2014-01-22 17:36:59
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 22.01.2014, 17:13, MrNoName pisze:

    > Już śpieszę. Nie zgodziłem się z wyceną i odwoływałem się. Nic to nie dało

    Słowo klucz - FAKTURA - to jedyna droga by im udowodnić, że na lampę
    wydałeś tyle co chcesz. Jeszcze zrób przegląd samochodu i również wyślij
    im fakturę, też muszą ci zwrócić

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com