  • 1. Data: 2014-01-22 15:34:37
    Temat: Pełnomocnictwo ogólne
    Od: "Jan Koziol" <j...@w...pl>

    Wiatm,
    Mam reprezentować osobę prywatną prowadzącą działalność gospodarczą
    jednoosobowo na przetargu nieograniczonym ustnym - dot. nieruchomości.
    Osoba ta chce mnie upoważnić do reprezentowania jej na przetargu abym ja był
    pełnoprawnym uczestnikiem tego przetargu w jej imieniu i w razie wygrania
    itp., aby nikt nie mógł tego podważyć.
    Chodzi mi o pełnomocnictwo, jakie mam otrzymać od tej osoby i czy musi być
    potwierdzone przez notariusza.

    A tu jest wzór tego pełnomocnictwa, czy jest ono wystarczające?
    http://dokumenty.nf.pl/Dokument/82/

    Jan Koziol

  • 2. Data: 2014-01-22 21:08:33
    Temat: Re: Pełnomocnictwo ogólne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Koziol" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wygrania itp., aby nikt nie mógł tego podważyć.
    > Chodzi mi o pełnomocnictwo, jakie mam otrzymać od tej osoby i czy musi

    Jeśli przetarg dotyczy nieruchomości, to moim zdaniem powinno to być
    pełnomocnictwo poświadczone notarialnie. A jeśli to ma być notarialne, to
    notariusz będzie najlepszym źródłem wiedzy co do treści.