  • 71. Data: 2008-12-28 21:14:37
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > To proste - _zawsze_ może być ślisko (choćby olej). Zawsze może być
    > przeszkoda na drodze. Wiele tysięcy kilometrów przed tobą ale pojmij
    > to i obyś dożył nie zostając kaleką.

    czy moglbys podac trasy ktorymi jakos w miare czesto jezdzisz i w jakim
    czasie je przejezdzasz?

    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
    Frank Herbert

  • 72. Data: 2008-12-28 21:21:34
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-12-2008 o 20:44:33 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

> [...]
    > co następuje:

    > Tomku, chciałbym tylko zwrócic twoja uwage, ze Jotte pisze, iz na karków
    > wzywa sie policje, ale z drugiej strony ma o tej policji takie zdanie, ze
    > jak jest slizgawka na zakrecie to ta policja nawet nie potrafi tego
    > miejsca
    > dobrze oznaczyc.
    > Z drugiej strony, kobieta, ktora nie jest szczesliwa w swoim
    > małzenstwie, w
    > oczach Jotte, znajacego sytuacje tylko z jednej relacji meza, jest kurwa.
    > Nie wiem, czy warto sie nad obelgami dalej zastanawiac, co nie zmienia

    Zobaczymy czy poda namiary, na razie się nie zanosi,
    za to chce mi naubliżać przez Skype :-)

    > faktu, iz takj ak napisalem wczesniej, powinienes od razu dzwonic na
    > policje.

    To już zakodowałem, cały czas nie mogę wyjść z podziwu że nie zadzwoniłem.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 73. Data: 2008-12-28 21:33:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:28122008.13C31C48@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > czy moglbys podac trasy ktorymi jakos w miare czesto jezdzisz i w jakim
    > czasie je przejezdzasz?
    Mógłbym.

    --
    Jotte

  • 74. Data: 2008-12-28 21:34:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:28122008.0B4A6D23@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > moze latwiej byłoby dyskutowac a nie sie przekrzykiwac, gdybys nie kroił
    > zdan i wypowiedzi w polowie sensu i odnosił sie do całosci.
    Jeszcze łatwiej, gdyby nikt nie dokofabulowywał nienapisanych treści.

    > Łzesz? Co ty, z sejmu sie urwałes, ze tyle agresji w tobie?
    > "> A policja była bezradna w swej głupocie.
    > Jak to policja."
    Jak kto łże, to łże. Nie ja określiłem jakość policji. Ja się tylko do
    opinii przychyliłem.
    Czytaj ze zrozumieniem.

    > Nigdy nie wydałbym takiego osadu tak kategorycznie i jednoznacznie jak ty.
    To nie wydawaj, zmusza cię ktoś?
    Dlaczego uważasz, że się mylę?

    > Potrafie wyobrazic sobie przynajmniej kilkanascie powodów dlaczego nie
    > jest to takie oczywiste jak piszesz.
    A podasz ze trzy czy cztery?

    > Zupelnie pomijam uzyty jezyk.
    Język jest nieistotny, formą podniecają się ci, co nie dają sobie rady z
    treścią, zresztą pomijaj sobie co chcesz (byle nie zakręty, byle nie
    zakręty!!!).
    --
    Jotte

  • 75. Data: 2008-12-28 21:39:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.umv5l8h8l60ql1@unk Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > Zobaczymy czy poda namiary, na razie się nie zanosi,
    > za to chce mi naubliżać przez Skype :-)
    Idioto, ty drugi buzdygan jesteś?
    Chciałem ci normalnie dać możliwość pogadania na priv i na żywca.
    Co za kretyn...

    --
    Jotte

  • 76. Data: 2008-12-28 21:44:34
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Ok, dzięku za wszytskie konstruktywne odpowiedzi.

    Wyłonił się ciekawy pod-wątek:
    1. Czy widząc taką sytuację mam obowiązek wzywać policję/straż/komandosów
    etc?
    2. Czy za niewezwanie coś grozi (w tej konkretnej sytuacji jak i ogólnie)?

    Pytam się czysto prawnie, już do mnie dotarło że pierwsze
    co to trzeba było wciskać 112 albo 997 :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 77. Data: 2008-12-28 21:46:21
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-12-2008 o 22:39:56 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Idioto, ty drugi buzdygan jesteś?
    > Chciałem ci normalnie dać możliwość pogadania na priv i na żywca.
    > Co za kretyn...

    Ależ ja nie chcę z tobą gadać ani na priv ani na żywca,
    wystaczą mi namiary

  • 78. Data: 2008-12-28 21:52:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.umv6rjxbl60ql1@unk Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > Ależ ja nie chcę z tobą gadać ani na priv ani na żywca,
    Ja się już rozmyśliłem.

    > wystaczą mi namiary
    To je znajdź.
    Nikt się byle komu nie przedstawia przecież.

    --
    Jotte

  • 79. Data: 2008-12-28 22:03:16
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > I nie przypisuj mi, kurwa, imienia bo mnie to, kurwa, wkurwia.
    I co z tego ?
    > Zdenerwowałem się, czy co, bo się odezwałem nieco wulgarnie???
    To nawet nie wiesz co tobą powodowało że się odezwałeś nieco wulgarnie?

    Nie do mnie pierwszego odezwałeś się nieco wulgarnie.w tym wątku.
    Jednak mnie już kiedyś atakowałeś chyba na tej grupie.
    Ciekawe, że tam gdzie pojawia się twoja wypowiedź często robi się z tego
    pyskówka którą jednak zawsze ty zaczynasz.
    Lubisz to ?
    Musisz się dowartościować bluzgając kogoś jak ci się wydaje zupełnie
    anonimowo?
    To że napiszesz że ktoś nie ma racji a ty ją masz pomaga ci jakoś?

    Internet jednak nie jest taki anonimowy.
    A jak ktoś będzie chciał twoje nazwisko i adres to znalezienie tego zajęło
    mi 15 minut.

    a jakby ktoś chciał pisać do mnie na priv to adres z którego pisze nie
    istnieje.

    --
    Pawełj

  • 80. Data: 2008-12-28 22:07:37
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    >W wiadomości news:gj8otr$3s8$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Dziecko jesteś.
    Nieprawdę po raz kolejny piszesz

    > Dziwaczna teza.
    Dlaczego? Oleju rozlanego nie widać dokąd nie wciśniesz hamulca. Nie
    wiedziałeś o tym? Nic dziwnego.

    > Tłumaczenia??? Te brednie to tłumaczenia być mają???
    A gdzie tu brednie widzisz?

    > Jesteś więc lepszy niż Senna i Schumacher.
    > Oj, jak mnie śmieszą takie gaskonady.
    Fajnie że się pośmiałeś. Lepiej ci?
    A może napisz co cię tak rozśmieszyło to w szerszym gronie się pośmiejemy?

    > Najpierw przeczytaj, potem gadaj.
    Jednak z tej rady nie skorzystam

    > Cóż to jest prawda?
    Na pewno nie twoje twierdzenia i stwierdzenia. Teraz już rozumiem dlaczego
    nie raz tak bredzisz skoro nie wiesz co jest prawdą a co nie.
    > No niech będzie.
    OOOO i oto chodziło.

    --
    PawełJ