  • 111. Data: 2008-12-29 21:48:30
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    news:gjbcne$8e5$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gjbbj4$ffe$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Wiedziałem, że się dasz łatwo sprowokować.
    > Kupa wypływa, nawet w kawałkach...

    > Truizm, to wszyscy wiedzą.
    > Na jeszcze niższym intelektualnie poziomie znajduje się większość ich
    > produktów, i do tych się ty zaliczasz.

    > To po co się teraz odezwałeś?
    > Ja cię przecież nadal uważam za gnoja i kłamcę.

    > Nikogo, powtarzam - NIKOGO, nie obrażam.

    czyli według ciebie poniższe nie jest obraźliwe?:

    "Idioto, ty drugi buzdygan jesteś? "
    "Co za kretyn..."
    "Gówno prawda, szczeniaku"
    "Wiem, że głupkiem zostaniesz i tak."
    "Dziaciak z downem jesteś i tyle."
    " WY to jeden kretyn - TY."
    "To wyjątkowe zwyrodnienie co piszesz, kutasie."
    "Chcę, gnoju, chcę."
    "śmieciu."

    > Nie wstyd ci, łgarzu?
    Do mnie to było? Ani trochę mi nie wstyd.

    > Nie jestem w ogóle panem nauczycielem w twoim rozumieniu.
    Zgadza się. Jesteś podłym oszustem wyciągającym kasę od pracodawcy jak się
    tylko da nie dając nic w zamian.

    > bo ich szanuję.
    > Ciebie nie.
    Nawet mi ulżyło.

    --
    PawełJ

  • 112. Data: 2008-12-29 21:59:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:29122008.7EF34805@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > rozumiem ze w kontekscie tego co napisales ponizej, to tylko taki wywód
    > ogólny a nie odniesienie do mnie i moich odpowiedzi?
    A jak sądzisz?

    > Fajnie, stwierdzenie ze wydawanie ultrajednoznacznych sadów na podstawie
    > bardzo małej ilosci danych
    Jednemu za mało, innemu starczy.

    > nazywasz zwierzeniem a nie pogladem? Mozna i
    > tak.
    Ja cię do zwierzeń nie zachęcałem. Otworzyłeś się z własnej woli.

    > czyli jednak zakładasz jakies "ale", ale wiesz ze nie w tym przypadku.
    Tak. Nic nie wskazuje jednak na takie okoliczności.

    > Niestety w Polsce jeszcze nadal bardzo czesto jest tak, ze taki
    > mezczyzna, o ile potem wroci do domu i da pieniadze nazywa sie: "masz
    > dobrego meza, wiec nie wybrzydzaj..."
    Zostawmy "o ile".

    > zeby była jasnosc - nie oczekuje zebys unikał kurew jako podmiotów w
    > zdaniu (nie podmiotów w burdelu) itp., mowie o stosowaniu ich bez
    > konkretnej przyczyny i powodu.
    Uważasz się za powołanego i uprawnionego do oceniania czy przyczyna i powód
    zaistniały?
    Ja też, przy czym wybieram siebie.

    > ja, problem? Zdawało ci sie.
    Wygląda jednak inaczej.

    > Przemysl raczej, ze w ten sposob chcialem ci delikatnie powiedziec ze
    > twoje pozwolenie mam miedzy dwoma miesniami posladkowymi... :)
    Znowu za trudny tekst walnąłem...

    --
    Jotte

  • 113. Data: 2008-12-29 22:07:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gjbgmn$t4n$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

> [...]
    > "Dziaciak z downem jesteś i tyle."
    > " WY to jeden kretyn - TY."
    > "To wyjątkowe zwyrodnienie co piszesz, kutasie."
    Nie jest.
    Wszystko prawda.
    Nie mam cię jak obrazić, bo cokolwiek o tobie napiszę będzie jedynie niczym
    nie zasłużonym komplementem.

    > Do mnie to było? Ani trochę mi nie wstyd.
    Kurdę, wiem. To było pytanie retoryczne.
    Łachy, kłamcy wstydu nie mają.

    > Zgadza się. Jesteś podłym oszustem wyciągającym kasę od pracodawcy jak
    > się tylko da nie dając nic w zamian.
    I z twoich podatków zapewne - zapomniałeś, frajerze?

    > Nawet mi ulżyło.
    To teraz tę ulgę wąchaj.
    Kogo to obchodzi?

    --
    Jotte

  • 114. Data: 2008-12-29 22:12:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:29122008.4F653A98@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    > znaczy zaczales mnie obrazac zeby znizyc sie do mojego poziomu?
    Nie obrażałem cię i nie obrażam.

    > Ten pijany menel to ja? Jak miło...
    Homo konfabulanis?
    Komu miło, niech mu będzie miło.

    > P.S. Penisek jako przenosnia ego - myslałem ze to oczywiste.
    Indyk też myślał...

    > cóz, szkoda ze ktos majacy inne zdanie niz ty na jakis temat to debil.
    > Rozumiem ze Ot, bo chyba z debilem nie bedziesz gadał?
    Nic nie rozumiesz. Ktoś kto ma inne zdanie ma inne zdanie. Dla niego ja mogę
    być debilem i jego zdanie jest tyle samo warte co moje. Nie jestem nikim
    nadzwyczajnym, ty nie jesteś, nikt nie jest. I się sobie spieramy. A komu
    język nie odpowiada, niech się dostosuje lub spada.
    Widzisz - rymuję z biegu.

    --
    Jotte

  • 115. Data: 2008-12-29 23:44:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Tak. Nic nie wskazuje jednak na takie okoliczności.

    zgadza sie. Nic jednak nie wskazuje rowniez, ze takich okolicznosci nie ma
    - z prostego powodu - pytajacy przedstawił sprawe w dokładnie takim swietle
    w jakim chciał. Zwróciłes uwage na wypowiedz: mam dobry kontakt z
    dzieckiem, oczywiscie biorac pod uwage to, jaki kontakt mozna miec z 4,5-
    latka. dla mnie to duze "ale".

    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.

  • 116. Data: 2008-12-30 00:56:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Dec 2008, Reniferu wrote:

    > ...albo pojeździł chociaż raz rowerem po śliskim.

    Skąd wiedziałeś, że dokładnie to samo mi przyszło do głowy? ;)
    Jednoślad uczy BARDZO przekonująco :) (czytaj: boleśnie)

    pzdr, Gotfryd
    (który dziś kilkakrotnie testował przy jakim poziomie "zrywa"
    mu tylne koło, tak jak i przy poprzednich 4 z 5 ostatnich dni)

  • 117. Data: 2008-12-30 07:27:15
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > Nie jest.
    > Wszystko prawda.
    > Nie mam cię jak obrazić, bo cokolwiek o tobie napiszę będzie jedynie
    > niczym nie zasłużonym komplementem.

    Człowiek który miałby choć trochę rozumu powinien przeprosić dwa dni temu
    chociaż raz.
    No chyba, że już zapomniałes do jakiego poziomu obelg się zniżyłeś.
    Skoro zapomniałeś - będę ci to często przypominał.

    > I z twoich podatków zapewne - zapomniałeś, frajerze?
    Nie. Nie zapomniałem.

    > To teraz tę ulgę wąchaj.
    > Kogo to obchodzi?
    Poza takim ćwierćinteligentem jak ty raczej nikogo.

    --
    Pawełj

  • 118. Data: 2008-12-30 12:28:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gjcj0d$a36$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > No chyba, że już zapomniałes do jakiego poziomu obelg się zniżyłeś.
    Do twojego. Chcę być dobrze rozumiany i dlatego zawsze staram się dopasować
    środki wyrazu do poziomu odbiorcy. Dla ciebie są takie, dla kogo innego
    inne, to chyba widać.

    A teraz ponowię pytanie: dlaczego nie wstydzisz się, że łżesz publicznie?
    Honoru nawet za grosz nie masz?

    --
    Jotte

  • 119. Data: 2008-12-30 14:50:07
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > Do twojego.
    Wskaż te moje obelgi jeżeli potrafisz.
    > Chcę być dobrze rozumiany
    Chyba sobie jaja teraz robisz. Ty chcesz być dobrze zrozumiany? Tobie frajdę
    sprawia wywyższanie i obrażanie - natomiast treść którą chcesz przekazać
    jest dla ciebie zupełnie nieistotna - sam nie raz o tym piszesz.

    > A teraz ponowię pytanie: dlaczego nie wstydzisz się, że łżesz publicznie?
    Gdybym łgał - może bym się i wstydził.
    Ty najbardziej jesteś zainteresowany czy znalazłem twoje dane czy nie.
    Ty się o tym przekonasz - inni nie muszą.

    > Honoru nawet za grosz nie masz?
    Ja mam sporo - ty za to ani kszty. Aż dziwne że takiego słowa trudnego
    użyłeś. Udajesz jakbyś wiedział o czym piszesz.

    --
    PawełJ

  • 120. Data: 2008-12-30 15:23:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gjdci6$nrc$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Gdybym łgał - może bym się i wstydził.
    > Ty najbardziej jesteś zainteresowany czy znalazłem twoje dane czy nie.
    Nie jestem zainteresowany. Ja wiem, że nie znalazłeś niczego.
    Ale po co w ogóle szukałeś? Jesteś jeszcze bardziej kopnięty niż widać?
    Mnie twoje personalia wiszą zgniłym kalafiorem, podejrzewam, że wszystkim
    innym też.
    Czasem znajdują się tacy co im się wydaje, że to nie wiadomo co - podpisać
    się imieniem i nazwiskiem, a nie nickiem.
    To jest drobiazg bez znaczenia, ja się mogę imieniem i nazwiskiem podpisać w
    każdej chwili.

    > Ty się o tym przekonasz - inni nie muszą.
    Ale o rzekomym swoim 15-minutowym znalezisku poinformowałeś czytelników
    grupy, a nie tylko mnie.
    I na tym samym forum zarzucam ci, że łżesz.
    Także nie cuduj, synu, jajco możesz.
    Po co kłamać w tak prostacki sposób, nie lepiej po prostu wytatuować sobie
    na czole "jestem kłamcą i idiotą, przepraszam"?

    > Ja mam sporo
    Ty znaczenia tego słowa nawet nie znasz.

    Nie ma co dalej gadać, tobie napluć w twarz, a ty że deszcz pada.
    Przeproś za łgarstwo, pokajaj się i spadaj, czas to gówniane starcie
    zakończyć, niczemu ono nie służy.

    --
    Jotte