  • 21. Data: 2019-07-31 06:20:03
    Temat: Re: Swiry
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Państwo to dla mnie tutaj raczej instrument administracji niż kraj i ludzie.

    Instrumenty administracji zostały wybrane przez ludzi. O konkretnej
    narodowości.

    > Nie wierzysz, że istnieją ludzie, których motywacją do mądrych rządów
    > jest dobro kraju? :)

    Ależ wierzę;) A jakiś realny przykład, gdzie by to działało?

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2019-07-31 11:24:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 31.07.2019 o 01:26, Marcin Debi pisze:
    > Nie wierzysz, że istnieją ludzie, których motywacją do mądrych rządów
    > jest dobro kraju

    oczywiście, bo chcą go ukraść:)

    --
    I love love

  • 23. Data: 2019-07-31 11:39:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Instrumenty administracji zostały wybrane przez ludzi. O konkretnej
    > narodowości.

    Narodowość nie musi mieć cokolwiek wspólnego z nietekturowością państwa.

    > Ależ wierzę;) A jakiś realny przykład, gdzie by to działało?

    W dużej mierze tak, choć nie do końca bo spieprzyli inżynierię społeczną
    (ale też trudno było nie spieprzyć). Wyrosło roszczeniowe pokolenie,
    które przywykło do dobrobytu, życia pod kloszem, mikrozarządzania, za to
    z rosnącymi pretensji co do tych rządów autorytatywnych.

    Jeśliś bardzo ciekaw gdzie, to pingnij mnie na mój e-mail :)

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2019-07-31 12:54:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Narodowość nie musi mieć cokolwiek wspólnego z nietekturowością państwa.

    Nie musi. Ale naród wybral tekturowe. Państwo jest wynikiem woli narodu.

> [...]
    > z rosnącymi pretensji co do tych rządów autorytatywnych.
    >
    > Jeśliś bardzo ciekaw gdzie, to pingnij mnie na mój e-mail :)

    Jeśli prawdziwy to nl. Dyktaturę tam macie?

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2019-07-31 16:12:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.07.2019 o 19:12, Shrek pisze:

    > BTW - już bez dyskusji - masz kolejnego

    0106,legionowo-oskorowal-psa-powiesil-na-plocie-a-fr
    agmenty-ciala.html

    Kolejny w centrum Warszawy widział potwory, więc je ostrzelał z broni
    palnej. Jedna osoba niegroźnie ranna. Policja interwniowała, mimo, że
    jak świr to ponoć ma immunitet;)

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2019-08-01 02:44:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie musi. Ale naród wybral tekturowe. Państwo jest wynikiem woli narodu.

    Naród wybrał pińset plós, nie jakieś tam państwo.

    > Jeśli prawdziwy to nl. Dyktaturę tam macie?

    Z adresu e-mail to nie masz szans się dowiedzieć. Jak żeś do tego nl doszedł?

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2019-08-01 06:06:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Np. Kadafi.
    Tylko demokracjom się nie podobało, że ich nie wpuszcza, w ropę i w inne rzeczy.
    Jak ktoś się chce śmiać, niech porówna tamtej kraj przed Kadafim, a trakcie i po.
    I Europę przy okazji, przynajmniej południową.

    -----

  • 28. Data: 2019-08-01 06:18:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Naród wybrał pińset plós, nie jakieś tam państwo.

    I w efekcie taki a nie inny kształt państwa.

    > Z adresu e-mail to nie masz szans się dowiedzieć. Jak żeś do tego nl doszedł?

    abuse ma końcówkę nl.

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2019-08-01 06:33:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.08.2019 o 06:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Np. Kadafi.

    No to przy tak postawionych kwantyfikatorach zdecydowanie wybieram
    demokrację europejską. Nawet w kształcie jak z Francji czy naszą.

  • 30. Data: 2019-08-01 07:15:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > I w efekcie taki a nie inny kształt państwa.

    Jakby peło zaoferowało pińcet to nie byłoby czasem inaczej?

    > abuse ma końcówkę nl.

    Ale to nie mój e-mail :) Jesteś ogólnie świadom, że mozna korzystać z
    serwisów też poza własnym kołchozem? :)

    --
    Marcin