    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Swiatlowod TPSA przez moje grunty!
    Date: Fri, 21 Apr 2006 11:42:19 +0200

    Dnia 20 kwi o godzinie 22:36, na pl.soc.prawo, Gustaw H. napisał(a):

    > teraz juz wiem dlaczego w tym p******nym kraju nie ma autostrad,
    > komunikacji, elektrowni atomowych i spalarni smieci.

    ROTFL
    Walnij se barana z rozpędu !!!
    Nie ma autostrad?
    A jak mają być skoro grunty po których miały przebiegać - gminy, czy tym
    podobne organy "oddają w ramach rekompensaty" koszulokom, purpuratom a Ci
    ..... ziemie mogą odsprzedać po ..... cenach że aż strach.
    Albo inie odsprzedadzą tylko będą stawiać kolejny pomnik,kościół,bazylikę -
    przepychu i zaspokojenia ego któregoś z purpurowych.

    > potrzeba dobrej ustawy wywlaszczeniowej na takich cwaniaczkow co to by sie
    > chcieli nie narobic a zarobic.

    Ty masz nie równo pod sufitem!!!
    Michał ma *swoją* ziemię - to jest JEGO właśność!!!!!
    Wara od tego z daleka.

    > jest juz projekt i oby to jak najszybciej zaczelo obowiazywac.

    Co do projektu ..... powiedz no gogusiu, na podstawie czego TP S.A. układa
    kabelek?
    Na podstawie projektu - tak?
    Jeżeli projekt opracowano a projektant nie uzyskał zgody właścicieli
    gruntów na realizację inwestycji - to jak nazwać toto co on zrobił?
    Bo na pewno nie projektem !!!
    Ba idąc dalej - jak TP S.A. uzyskał pozwolenie na budowę ??????

    Chyba że Ci co teraz przychodzą do Michała są .... projektatami ... :)))
    Jeżeli jest tak jak napisałem wyżej, to projektant wypłaci tylko
    jednorazowe odszkodowanie - a to się Michałowi nie "warci".

    Michał - zwróć się do strony, czyli TP S.A. z "ofertą" na dzierżawę pasa
    ziemi za miesięczną opłatą "czynszową".

    Podam Ci przykład w którym "pomogłem" koledze z pracy - przez jego teren
    "idzie" kabel średniego napięcia (energetyka) - przechodzi przez róg jego
    posesji ok 3-4 metrów. "Namówiłem" kolegę by "szarpnął" energetykę - co
    uczynił - pierwsza komisja która przyszła, bąkała coś o jednorazowej
    wypłacie w formie że przez pół roku miał nie płacić za zużytą energię
    elektryczną. Ja poradziłem by się nie zgodzili na takie rozwiązanie, bo to
    wyszłoby ok. 500zł.
    Druga komisja przyszła i zaproponowała 270zl miesięcznie za dzierżawę :))))
    Podpisali porozumienie :))))))

    --
    Herbi
    21-04-2006 11:42:16