  • Data: 2005-10-06 12:47:01
    Temat: Re: SuperComputer, czemu to dziala??
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek <j...@p...irc.pl> naskrobał/a w
    news:slrndka6eh.oaa.januszek@lexx.eu.org:

    > Swoją drogą zdajesz sobie sprawę z tego, że procesor AMD Sempron
    > 2200+ pracuje z częstotliwością 1500 MHz. Żeby się tego dowiedzieć,
    > przeciętny Kowalski musi przekopać się przez prawie 100 stronicową
    > dokumentację techniczną dostępną (link na polskiej stronie
    > producenta) w języku angielskim:

    Producent nie sprzedaje procesorów przeciętnym Kowalskim, sklepy to
    robią.

    > http://tinylink.com/?ooYv9V1AXd Czy
    > to też Twoim zdaniem kwalifikuje się jako szkodliwe i/lub
    > wprowadzanie klienta w błąd?

    Te sklepy sobie mogłem przypomnieć na szybko:

    http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=116_161&pro
    ducts_id=1409

    http://mojepc.pl/shop/product.php?prid=38378

    w2.sirius.pl/towar_karta.php?PubId=6093&PubKategorie
    Id=60&PageId=0&TowarId=10570

    http://www.balta.pl/opis.php3?ID=15908

    W najgorszym wypadku jest przynajmniej ta rzeczywista częstotliwość.