    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SuperComputer, czemu to dziala??
    Date: Wed, 05 Oct 2005 22:34:49 +0200

    januszek napisał(a):

    > Hehehe, no wlasnie: "ludzie mysleli". Niektorym niska cena poparta slowem
    > okazja wylacza myslenie ;) Raz nawet widzialem goscia, ktory w ten sposob
    > stal sie wlascicielem poteznej ciezarowki... Bo okazja byla... ;P

    Ale tam sa jeszcze mocniejsze kruczki.

    "Rata 79zl bez odsetek, bez prowizji, bez wplaty" sugeruje ze placisz 79
    i nic wiecej. A akurat oferta tej firmy oznacza
    79zl+odsetki+prowizja+wplata.

    "konfiguracja maksymalna, a rata minimalna" oznacza ze podana
    konfiguracja jest konfiguracja najmocniejszego mozliwego komputera, a
    rata jest rata za najslabszy mozliwy komputer.

    Jest zdjecie kamery cyfrowej Sony, natomiast dostajesz tylko jakiegos
    webcama badziewnego do tych komputerow.

    Niby ludzie sami sobie winni, niby jak sprzedawca nie daje przeczytac
    umowy, to nalezy olac taka firme, ale wiadomo ze mimo tego ludzie sie
    nabiora.