eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSuperComputer, czemu to dziala?? › Re: SuperComputer, czemu to dziala??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SuperComputer, czemu to dziala??
    Date: Wed, 5 Oct 2005 21:28:48 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <di19ho$phl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4343e33a$2@news.home.net.pl> <s...@l...eu.org>
    <di0ose$c6k$1@inews.gazeta.pl> <s...@l...eu.org>
    <di0rbm$m94$1@inews.gazeta.pl> <di0rpv$695$1@news2.onet>
    <di0shm$r2v$1@inews.gazeta.pl> <di0uf6$eod$1@news2.onet>
    <di0upq$fdp$1@news2.onet> <43440602$1@news.home.net.pl>
    <di11h8$o2m$1@news2.onet> <di139c$1svr$1@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <di16na$btt$1@inews.gazeta.pl> <s...@l...eu.org>
    <di17o6$gqd$1@inews.gazeta.pl> <s...@l...eu.org>
    NNTP-Posting-Host: bxq212.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1128540536 26165 83.30.10.212 (5 Oct 2005 19:28:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Oct 2005 19:28:56 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: heming
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:332608
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:slrndk88tr.6ku.januszek@lexx.eu.org...
    > W omawianym przypadku mamy do czynienia z pograniczem. Nie wiem kto tu
    > kogo wprowadza w blad. "Plaski monitor" to nie jest rownoznaczne z
    > monitorem LCD, napis kamera cyfrowa gratis wcale nie oznacza, ze to
    > ta z ulotki a nie jakas tajwanska jednorazowka etc. Mozna wiec mowic
    > o braku etyki handlowej ale raczej nie o lamaniu prawa i oszukiwaniu
    > klienta.

    Nie masz racji. W przypadku sprzedazy konsumentowi takie "pogranicze" jest
    juz naruszeniem prawa. Poczytaj sobie np. ustawe o ochronie konkurencji i
    konsumentow: sprzedawca ma obowiazek udzielic konsumentowi rzetelnej,
    prawdziwej i pelnej informacji, natomiast reklama nie moze wprowadzac w
    blad.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1