  • Data: 2005-10-05 18:11:03
    Temat: Re: SuperComputer, czemu to dziala??
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek napisał(a):

    > Podobno? Czyli podobno w umowie nie ma specyfikacji? I ktos kupuje kota
    > w worku?

    Ja wiem ze opraktycznie sa nie do ruszenia, stad ten watek.
    Chodzi o to ze handlowcy przedstawiaja wizje klientowi, jaki to super
    komputer dostana, mowia im ze z Windowsem, Officem, itp itp
    Ludzie ci omamieni ich opowiesciami, strasznie agresywna reklama w
    salonie, czujac na plecach kolejke nie czytaja umow.

    Poza tym jak pisalem, klienci nawet nie wiedza co kupuja, bo towaru nie
    moga zobaczyc na oczy, dostana go dopiero po miesiacu.

    Wiec co to takiego?? Sprzedaz wysylkowa czy co??

    > Czyli co? Linux to nie jest system operacyjny?

    To tez system operacyjny, zgadza sie

    > Poslugiwala sie? Czyli juz sie nie posluguje?

    Posluguje sie nadal, chip i Veracomp podaly Montel do sadu, Montel upadl
    a w zamian pojawily sie komputery sp. z o. o.

    Jacek