  • 11. Data: 2002-07-23 12:14:39
    Temat: Re: Studia po 25-tce
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > podobny,
    > czy
    > ZUS.

    > Radze poczytac dzisiejsza GP....
    >
    > KAZDY student, czy to studiow dziennych czy zaocznych, studiow
    podyplomowych
    > czy doktoranckich
    > ma parwo do znizki chocby mial i 65 lat...
    >
    > Tak tam stoi napisane..

    Tak tylko ze chodzi o znizki na MPK czy tez MZK czyli na miejscie wiec PKP
    i PKS to nie dotyczy ...
    A o tym to wiadomo bylo od dawna ze na MZK czy tez MPK studenci maja
    znizke.

    AJA

  • 12. Data: 2002-07-23 12:40:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AJA"
    > Tak tylko ze chodzi o znizki na MPK czy tez MZK czyli na miejscie wiec PKP
    > i PKS to nie dotyczy ...

    w tym samym artykule jest:
    "Co do ograniczeń wiekowych, strona pozwana dowodziła, iż skoro autorzy noweli z
    dnia 21 grudnia 2001 r. (Dz.U. z 2002 r. nr 4, poz. 34) do ustawy z dnia 20
    czerwca 1992 r. o uprawnieniach do bezpłatnych i ulgowych przejazdów środkami
    publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. nr 54, poz. 254 ze zm.) odebrali
    studentom powyżej 26 roku życia prawo do ulg na przejazdy państwowymi środkami
    komunikacji (PKP, PKS), to uzasadniona wydaje się być wykładnia art. 153 ustawy
    o szkolnictwie wyższym, według której jednostka samorządu terytorialnego może
    uchwałą swojego organu pozbawić tych samych studentów uprawnień do zakupu
    biletów ulgowych na przejazdy komunikacją miejską."
    *** blad ***