  • 1. Data: 2002-07-21 06:50:55
    Temat: Predkosc bezpieczna
    Od: Patryk Krzysztof Sielski <p...@m...elka.pw.edu.pl>

    Czy ktos ma jakies materialy, najlepiej
    wyroki Sadu najwyzszego, dotyczace predkosci bezpiecznej?
    A gdzie w ogole mozna znalezc wyroki SN?
    Please, niedlugo mam sprawe, musze sie doksztalcic...
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-07-22 09:18:24
    Temat: Re: Predkosc bezpieczna
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Patryk Krzysztof Sielski" <p...@m...elka.pw.edu.pl> wrote in message
> [...]
    > A gdzie w ogole mozna znalezc wyroki SN?
    > Please, niedlugo mam sprawe, musze sie doksztalcic...

    Gdy slysze "predkosc bezpieczna" to sie we mie gotuje..

    To jest taki dobry pretekst, by policjanci mogli sie wykazac, ze NIBY
    dbaja o bezpiezcenstwo...

    Boguslaw