  • 1. Data: 2002-07-21 15:02:53
    Temat: Studia po 25-tce
    Od: "Kate" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry
    Właśnie znalazłam siebie na liście przyjętych na studia dzienne na AM w
    Warszawie, kierunek pielęgniarstwo. Chociaż bardzo się z tego cieszę nurtuje
    mnie kilka pytań dotyczących kwestii formalnych. Jedne studia już
    ukończyłam, więc pamiętam, że z tytułu statusu studentki przysługiwała mi
    np. ulga 50% w korzystaniu z komunikacji miejskiej, na przejazdy pospieszne
    PKS itp. Nie jestem pewna czy status studentki 26-cio letniej jest podobny,
    a także co najważniejsze jak wygląda z punktu widzenia pracodawcy, tzn. czy
    ztrudniajac mnie obecny pracodawca nie bedzie musiał płacić składek na ZUS.
    Z góry dziękuję za wyjaśnienie tej kwestii.
    Pozdrawiam
    KasiaS

  • 2. Data: 2002-07-21 19:02:49
    Temat: Re: Studia po 25-tce
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Kate" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ZUS.
    > Z góry dziękuję za wyjaśnienie tej kwestii.

    Niestety wszystkie te przywileje obowiązuja tylko do 26 roku zycia :(

    Sebasto

  • 3. Data: 2002-07-21 19:16:02
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sun, 21 Jul 2002 17:02:53 +0200, Kate napisał/napisała:
    [...]
> [...]
    > ztrudniajac mnie obecny pracodawca nie bedzie musiał płacić składek na ZUS.
    > Z góry dziękuję za wyjaśnienie tej kwestii.

    W Warszawie bilet 50% ulgi obowiazuje TYLKO na bilety ZTM (sam na takim
    jezdze). PKP i PKS bez ulg dla 26 letnich studentow :(
    Pracodawca musi juz placic ZUS.

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 4. Data: 2002-07-22 09:21:47
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Papik" <p...@g...w.astercity.net> wrote in message
    ..
> [...]
    >
    > W Warszawie bilet 50% ulgi obowiazuje TYLKO na bilety ZTM (sam na takim
    > jezdze). PKP i PKS bez ulg dla 26 letnich studentow :(

    Radze poczytac dzisiejsza GP....

    KAZDY student, czy to studiow dziennych czy zaocznych, studiow podyplomowych
    czy doktoranckich
    ma parwo do znizki chocby mial i 65 lat...

    Tak tam stoi napisane..

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-07-22 14:27:48
    Od: "sznitke" <s...@w...pl>

    Słusznie - ta granica wiekowa nie ma żadnego oparcia w ustawie. Swoją drogą
    ostatnio była w Krakowie ciężka bitka o ulgi dla doktorantów i NSA orzekł,
    że korzystaja oni z 50% ulgi w przejazdach kom. miejską na zasadach
    analogicznych jak studenci. To samo
    dotyczy studentów studiów podyplomowych.

    MSz

  • 6. Data: 2002-07-23 11:01:04
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> wrote in message

> [...]
    podyplomowych
    > czy doktoranckich
    > ma parwo do znizki chocby mial i 65 lat...

    Mozna prosic o URL tego art. ??

    AJA

  • 7. Data: 2002-07-23 11:11:27
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "AJA"

    > podyplomowych
    >
    > Mozna prosic o URL tego art. ??
    [...]

    mozna

  • 8. Data: 2002-07-23 11:16:10
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    > "AJA"

    > [...]
    >
    > mozna

    www.gazetaprawna.pl/numery/14002-745/kazdu.htm

    a jak nie wejdzie bezposrednio to

    www.gazetaprawna.pl

    i we wczorajszym numerze w grupie Adninistracja samorzad ostatni artykul

    Boguslaw

  • 9. Data: 2002-07-23 11:22:29
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    Sprobojmy jeszcze raz

    http://www.gazetaprawna.pl/numery/14002-745/kazdy.ht
    ml

  • 10. Data: 2002-07-23 12:00:07
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    sznitke <s...@w...pl> napisał(a):

    >Słusznie - ta granica wiekowa nie ma żadnego oparcia w ustawie.

    A jezeli regulamin przewoznika mowi o przyslugujacej znizce do 26 roku
    zycia?

    --
    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]