    From: "M" <spamerom@mowimy_nie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Studia a odroczenie wojska
    Date: Sat, 5 Mar 2005 09:55:09 +0100

    Użytkownik "adasm" <a...@w...pf.pl> napisał w wiadomości
    news:d0atcv$e1c$1@inews.gazeta.pl...
    > Dostałem dzisiaj od WKU "wezwanie w celu zasadniczej służby wojskowej"
    > (wysłane 22.II a stawić się mam 8.III - dziękuję Ci Poczto Polska).
    > Studiuję cały czas na dziennych, nie zostałem skreślony tylko jakoś
    > zapominałem im donieść zaświadczenie o pobieraniu nauki. Odroczenie to
    > tylko formalność? Składam wniosek jak w Dz. U. Nr 150, poz. 1569 par.3 +
    > zaświadczenie/pokazuję indeks i z głowy, czy też komendant wku ma prawo
    > odmówić i zaczynają się schody?

    nic ci nie zrobią :) w każdym razie do wojska nie pójdziesz. Ja miałem
    dokładnie tak samo, skończyło się na "opłacie karnej" jak to wyjaśnił pan
    chorąży nałozonej za to, że musieli już papiery przygotować, poczynili
    jakieś tam kroki itp. Było to 7 latek temu, a wysokośc mandatu wyniosła 20
    PLN. A działo się to w WKU Kraków-Krowodrza przy ul. Rydla.

    pozdrawiam,
    Mirek