  • Data: 2005-03-06 23:37:02
    Temat: Re: Studia a odroczenie wojska
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > wiesz, na szczęscie sa ludzie, którzy mają trochę wyższe uczucia niż
    > pieniądze.
    > ty akurat do nich nie należysz
    powiedz to tym co jechali do Iraku w ramach wyzszych wartosci a pozniej
    szmuglowali kase :-)

    a tak na marginesie
    pan Kawsniewski i Szmajdzinski pewnie maja wyzsze uczucia niz pieniadze
    ale pieniedzy mojego Ojca wyplacic nie chca!

    za prace nalezy sie wynagrodzenie - to tak samo swiete prawo
    jak te ze masz pelne prawo do dysponowania swoja wlasnoscia .....

    kazda proba zaklocenia tego doprowadza do upadku !
    TB