  • 1. Data: 2006-02-21 19:00:49
    Temat: Studia MBA a wojsko
    Od: "gonz0" <e...@t...pl>

    Mam nadziej podjac studia MBA i ... teraz zmieniam miejsce zameldowania wiec
    zdalem karte mobilizacyjna w WKU i podalem gdzie bede w nowym miejscu
    zameldowania. W starym WKU mnei znali i mialem "fory" ale w nowym ...

    I tu pytanie: czy studia MBA w jakis sposob odrocza mi cwiczenia wojskowe ?
    Od czasu do czasu mam 3-5 dniowe cwiczenia (do tej pory nie bylo
    weekendowych) ale zblizaja mi sie cwiczenia 2tygodniowe ... i co wtedy ?
    Poza tym - zajecia sa rowniez w piatki a to mi wtedy moze kolidowac z
    wojskiem.

    Czy WKU uwzgledni taki tryb studiow w przesuneiciu cwiczen rezerwy ?

    BTW: jestem podoficerem ;)

    pzdr

    p.

  • 2. Data: 2006-02-21 19:47:39
    Temat: Re: Studia MBA a wojsko
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "gonz0" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Od czasu do czasu mam 3-5 dniowe cwiczenia (do tej pory nie bylo
    > weekendowych) ale zblizaja mi sie cwiczenia 2tygodniowe ... i co wtedy ?

    Bosz, ja bym sie spakowal i wyjechal niz dla kogos za friko robil.

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 3. Data: 2006-02-21 20:17:44
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Rafal M napisał(a):
    > Bosz, ja bym sie spakowal i wyjechal niz dla kogos za friko robil.
    Kto to jest Bosz? I w ktorym miejscu autor postu napisal o robieniu za
    friko?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-02-23 22:07:46
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dtfsh8$23p5$3@node3.news.atman.pl...
    > w ktorym miejscu autor postu napisal o robieniu za friko?

    A stawianie sie na jakies cwiczenia to nie jest przypadkiem robota za friko?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 5. Data: 2006-02-24 07:16:20
    Od: "kermit" <d...@d...cds>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    | wiadomości news:dtfsh8$23p5$3@node3.news.atman.pl...
    |

    | A stawianie sie na jakies cwiczenia to nie jest przypadkiem robota za
    friko?

    dostajesz ŻOŁD ~;)

    p.

  • 6. Data: 2006-02-24 22:32:27