  • 1. Data: 2006-02-21 18:15:21
    Temat: Doktorat a urlop w pracy
    Od: "Profil1" <p...@n...pl>

    Rzpocząłem doktorat z wolnej stopy, jestem nauczycielem i nikt mnie na to
    nie skierował, płace za wszystko sam. Czy w Polsce przysługuje mi jakis
    urlop chociażby na obronę? Czy musze brac bezpłatny? Jeszcze jedno, jestem
    polonista i ten doktorat tez z polskiego. Proszę o pomoc. Hejka Piotr

  • 2. Data: 2006-02-21 18:20:49
    Temat: Re: Doktorat a urlop w pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Profil1 napisał(a):

    > Jeszcze jedno, jestem polonista i ten doktorat tez z polskiego. Proszę o pomoc.
    Hejka Piotr

    Czyżby tematem pracy doktorskiej był slang młodzieżowy? ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"