  • 21. Data: 2011-01-30 16:39:22
    Temat: Re: Strona internetowa
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    co oznaczają pełne dane
    imię, nazwisko, nazwa szkoly i klasy do której uczęszcza i e-mail?
    czy jest to sprzeczne z ochroną danych osobowych?
    na naszej klasie w końcu też imię, nazwisko, szkoła, miejscowość jest
    właściwie każdemu udostępniana, jak to wygląda?

    Rafał

  • 22. Data: 2011-01-30 17:16:23
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Rafał napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > chyba pojadę jutro w gury eheh :)
    Lepiej jedź. ;>

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 23. Data: 2011-01-30 17:19:58
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

> [...]

    > na naszej klasie w końcu też imię, nazwisko, szkoła, miejscowość jest
    > właściwie każdemu udostępniana, jak to wygląda?
    Na NK lub Facebooku ludzie sami umieszczają swoje dane i decydują o ich
    upublicznieniu. Rodzice nieletniego mogą mieć pretensje tylko do siebie, że
    nie dopilnowali. Jeśli jednak dane nieletniego (mam tu raczej dane
    pozwalające na identyfikacje i odnalezienie w realnym świecie) umieści
    osoba trzecia, to może się zdarzyć, że rodzice zgłoszą pretensje pomimo
    zgody samego zainteresowanego.

  • 24. Data: 2011-01-30 18:49:41
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 18:19, Maciek pisze:

> [...]
    > pozwalające na identyfikacje i odnalezienie w realnym świecie) umieści
    > osoba trzecia, to może się zdarzyć, że rodzice zgłoszą pretensje pomimo

    rozumiem a jeśli są to uczniowei szkoły średnie, wiek od 16 lat w górę?
    w takim razie jaki jest minimalny zares danych, które można by umieścić
    legalnie
    imię i nazwa klasy np. Tomek klasa 3d?

    e-maila już nie można podać? w sumie po e-mailu ciężko kogoś odszukać :)

  • 25. Data: 2011-01-30 18:54:45
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

> [...]

    > rozumiem a jeśli są to uczniowei szkoły średnie, wiek od 16 lat w górę?
    > w takim razie jaki jest minimalny zares danych, które można by umieścić
    Tomek X., klasa 3. liceum to wydaje mi się wystarczy. I tu nie chodzi o to,
    czy legalnie. Chodzi o to, żeby uniknąć kłopotów, bo mogą się znaleźć
    przewrażliwieni rodzice.

    > e-maila już nie można podać? w sumie po e-mailu ciężko kogoś odszukać :)
    Podawanie e-maila(szczególnie cudzego na swojej stronie) to dość kiepski
    pomysł, chyba że ktoś lubi bardzo dostawać spam.

  • 26. Data: 2011-01-30 19:51:51
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (30.01.2011 19:49), Rafał wrote:
    [...]
> [...]
    > imię i nazwa klasy np. Tomek klasa 3d?
    >
    > e-maila już nie można podać? w sumie po e-mailu ciężko kogoś odszukać :)

    A najlepiej stworzyć stronę na której sami będą umieszczać te prace, zaś
    ty ich do tego zachęcisz.

    W takiej sytuacji sprawa jest czysta.

    p. m.

  • 27. Data: 2011-01-30 21:06:52
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    no tak ale nie stworzem im 100 kont bez przesady ...

  • 28. Data: 2011-01-30 23:23:58
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Rafał napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > no tak ale nie stworzem im 100 kont bez przesady ...
    Najpierw musisz nauczyć się podstaw ortografii, skończyć gimnazjum i takie
    tam...

  • 29. Data: 2011-01-31 06:50:13
    Od: AdamS <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 11:53:18 +0100, Rafał napisał(a):

    > (pracuje jako nauczyciel w szkole)
    > Do artykułów *dołanczam*

    brawo :)
    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 30. Data: 2011-01-31 08:51:21
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (30.01.2011 22:06), Rafał wrote:
    > no tak ale nie stworzem im 100 kont bez przesady ...

    Z przesadą też im nie stworzesz, bo samie sobie stworzom.

    p. m.

    ps: jakiego przedmiotu jesteś nauczycielem?
    pss: czy mógłbyś cytować posty na które odpowiadasz?