  • 31. Data: 2011-01-31 23:18:41
    Temat: Re: Strona internetowa[OT]
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Andrzej Kubiak napisał:
    > Jeśli "włanczał" ją do spóły z historykiem, to chodziliśmy do tej samej
    > szkoły :)

    Obawiam się, że "tego kwiatu pół światu" :)
    Ja jestem 74/81/89, from Wadowice. Pan Stanisław wprawdzie miał kumpla, ale
    spoza murów naszej podstawówki i na historyka raczej mi on nie wyglądał ;)

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 32. Data: 2011-02-02 07:23:46
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Tak jakbyście sami nie chodzili do szkoły. 1 na 10 był z powołania...
    > Mimo to nas wychowali, na tyle ze potrafimy pisać na grupach .. J

    elita pisze na grupach a z tej elity zobacz ile osob masz w KF.
    widzialem po swoich szkolach jaki odsetek wychodzil na ludzi. powiem ci, ze
    nie byl powalajacy.
    tak wiec jak widze nauczyciela na takim poziomie to scyzor sie otwiera. nie
    chodzi o jego blad - to moze sie zdarzyc. raczej jego pozniejsze zachowanie

  • 33. Data: 2011-02-02 11:48:32
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Macie złe wyobrażenie o nauczycielach jako wzory do naśladowania, ideały
    > bez kompromisu.
    > Tak jakbyście sami nie chodzili do szkoły. 1 na 10 był z powołania...
    Powołanie to kiedyś było do wojska. Nauczyciel to zawód jak każdy inny.
    Powinien być fachowcem w swojej dziedzinie, rzetelnie wypełniać swoje
    obowiązki i być godnie wynagradzany.
    Tymczasem u nas sytuacja zawodowa nauczycieli powoduje wieloletnią już
    negatywną selekcję do zawodu oraz marazm i zniechęcenie wśród tych, którzy
    tkwią w nim od iluś tam lat.

    > Mimo to nas wychowali, na tyle ze potrafimy pisać na grupach .
    Pisać umiemy bo nas pisać nauczyczyli (z wieloma się zresztą nie udało, co
    nieraz widać jak na dłoni).
    Jestem za tym, żeby nauczyciele byli od uczenia, a od wychowania rodzice.

    --
    Jotte