    From: leon <l...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Strefa płatnego parkowania, a karta inwalidy.
    Date: Wed, 13 Jun 2007 16:39:29 +0200

    Dnia 12-06-2007 o 21:07:37 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał w
    > wiadomości news:op.ttta9pwl895wyf@wu4ry9wqw4gwv8p.telgam.pl...

    > Co do sprawy nic nie wnosi. Wyślą następne listem poleconym.
    zgadza sie, ciagle pozostaje jedynie kwestia kto prowadzil.
    Np z mojego samochodu korzysta lacznie 4 osoby, a ja nie prowadze ksiazki
    wyporzyczen. w tym momencie sprawca pozostaje nieznany.
    Notabene mozektos podac definicje : dnia roboczego.
    bowiem wg wszelkich regulaminow bankow itp co znalazlem to dni od PN-PT
    bez dni ustawowo wolnych odpracy i dodatkowych wolnych.
    A regulanim stref platnego parkowania wkrakowie mowi o dniach roboczych
    bez ich
    zdefiniowania. natomiast osoby zbierajace oplaty kursuja tez w soboty.

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.