  • Data: 2007-06-14 16:25:19
    Temat: Re: Strefa płatnego parkowania, a karta inwalidy.
    Od: leon <l...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14-06-2007 o 17:39:54 Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    napisał(a):

    > Masz obowiązek wiedzieć komu powierzasz samochód.
    a mozna prosic o konkretny artykul/paragraf ?

    > Możesz sobie notować jak masz słabą pamięć.
    ja wiem komu pozyczam, jednak nie bede pamieta komu bral auto miesiac temu.
    A po takim czasie pewnie przyjdzie poleconym wezwanie do zaplaty.
    Nie wspomne o takiej drobnostce jak to, ze kluczyki oraz dowod
    rejestracyjny jest w domu

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.