  • Data: 2004-02-02 08:15:34
    Temat: Re: Straz miejska moze stac z radarem ?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PePe" <b...@a...net.pl> napisał:

    >-polecam lekturę: Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z
    Smieszny jesteś "PePe" ! Lekturę poleć sobie, bo:
    1. Ja zmiany te dokładnie znam i dlatego prawidłowo odpowiedziałem na
    twoje pytanie zawarte w temacie
    2. Gdybyś ty je znał, nie pytałbyś i nie byłoby tego wątku !

    >Zły przykad podałem,mea culpa
    A wynika to z braku dostatecznej wiedzy o tym, o czym sie pisze !

    >nie gdy jedzie pod prąd ale tam gdzie obowiązuje zakaz jazdy w obu kierunkach.
    A to zasadnicza różnica - dlatego moja wcześniejsza poprawka.

    >A to czy jedzie na rowerze, czy wierzchem czy samochodem nie ma żadnego
    >znaczenia, więc nie pleć Pan bzdur.
    Bzdury to może pisać tylko "PePe", a ponieważ wynika to z braku
    dostatecznej wiedzy, więc wybaczam ci ;-)
    Moje 'jazda rowerem' dotyczyła 'jazdy pod prąd' o czym ty raczyłeś
    wspomnieć, a wtedy SM jadącego rowerem lub wierzchem może zatrzymać, w
    odróżnieniu od kierowcy samochodu, którego zatrzymać NIE może.
    Widzisz- nie wystarczy akt prawny przeczytać, bo trzeba jeszcze
    rozumieć co się czyta.
    A teraz przeproś i wyjdź ;-)
    EOS z mojej strony (wystarczy nauki dla PePe z mojej strony) ;-D

    Artur Golański