  • 11. Data: 2005-01-26 10:14:15
    Temat: Re: Straż miejska - co zrobić?
    Od: maHo <m...@p...net>

    Julek Gędek wrote:

    > Jest to grupa dyskusyjna - wysłałem posta AFAIR ok. 2.30, więc między 1
    > a 3 nad ranem czysto teoretycznie pojazd mógł się tam znajdować. To jest
    > raczej sposób mojego upewnienia się, że nie ruszałem samochodu.

    a jak daleko jest od miejsca skąd wysyłałeś ten post do miejsca gdzie
    "zobaczono" ten samochód?. może jest to fizycznie niemożliwe żebyś
    pojechał tam o 1, zostawił samochód. poszedł/pojechał
    taksówką/czymkolwiek do domu, wysłał posta o 2:30 , wrócił na miejsce
    parkowania samochodu i zabrał go stamtąd o 3:15?

    A jeżeli jest to możliwe, to może kogoś przekona to, raczej jest to bez
    sensu ....

    pozdrav

    maHo

  • 12. Data: 2005-01-26 10:44:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    maHo napisał(a):

    > A jeżeli jest to możliwe, to może kogoś przekona to, raczej jest to bez
    > sensu ....

    Mnie by to nie przekonalo. Bez wiekszego trudu jestem w stanie wysłać
    post z tego samego IP, znajdując się zarówno w Warszawie (w dowolnym
    miejscu, może za wyjątkiem metra ;-), jak i z Pernambuco

    M.

  • 13. Data: 2005-01-26 10:48:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zgodne zeznania funkcjonariuszy państwowych przeciwko zeznaniom
    > właściciela pojazdu... Jak myślisz, jakie jest prawdopodobieństwo, że
    > sąd uwierzy właścicielowi, zwłaszcza że ten nie jest w 100% pewien, czy
    > ktoś z teog pojazdu (za jego wcześniejszym pozwoleniem) nie korzystał, hmm?

    Strażacy wiejscy nie są funkcjonariuszami państwoymi :-)

    Jedynie co możesz, to albo zażądać dokumentacji, albo przepytać panów
    strażaków z charakterystycznych detali dot. Twojego samochodu.
    Poza tym możesz grzecznie spytać się pana sedziego, jak masz udowodnić,
    że w tym czasie po prostu spałeś...

    Tak BTW: Czy strażacy nie mają obowiązku sporządzać fotografii?

    M.

  • 14. Data: 2005-01-26 11:45:21
    Od: Julek Gędek <j...@z...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    > Mnie by to nie przekonalo. Bez wiekszego trudu jestem w stanie wysłać
    > post z tego samego IP, znajdując się zarówno w Warszawie (w dowolnym
    > miejscu, może za wyjątkiem metra ;-), jak i z Pernambuco
    Dokładnie, chociażby via VNC z palmtopa.

    --
    _____ julek@samochodykropkaorg .'===-,---,---,---,--,,,,---,---,---',
    ,-;--|--'--, <- VW Polo Classic'00 |_|___|___|___|___|__||||___|___|___||

  • 15. Data: 2005-01-26 11:52:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ct7k3m$cu4$1@atlantis.news.tpi.pl>, maHo wrote:
    > nie wiem czy to co napiszę ma sens, ale jeżeli wysyłał posty na pms (nie
    > wiem co to jest, ale domyślam się że jakaś lista dyskusyjna) to chyba
    > bez trudu może to udowodnić.

    Że ktoś wysłał - tak, ale to nie wystarczy.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2005-01-26 18:55:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Julek Gędek" <j...@z...pl> napisał w wiadomości

    > OK, problem w tym, że jedyne 2 ślady, które upewniły mnie co do tego, to
    > nagrane o tej porze save'y z gry i wysłany mail z 2:30 ;)
    >
    > Nawet jeśli znalazłbym jakieś alibi dla siebie - nie mogę w żaden sposób
    > udowodnić, że nie udostępniłem samochodu osobie trzeciej (bo niby jak
    > mogę to zrobić?).

    Tak się zastanawiam. Teoretycznie. Co by było, jakbyś opierając się na ich
    zeznaniu, że Twój samochód tam stał, dowodach na to, że sam jeździć nie
    mogłeś oraz swoim zeznaniu, że nikomu samochodu nie pożyczałeś złożył
    zawiadomienie do prokuratury o krótkotrwałym użyciu pojazdu przez n/n osobę.
    jedyne ryzyko, to gdyby dowiedziono, że jednak pożyczyłeś, ale to cokolwiek
    skomplikowane w praktyce.

  • 17. Data: 2005-01-28 18:00:07
    Od: Julek Gędek <j...@z...pl>

    Użytkownik Julek Gędek napisał:
    (...)
    > Wybiorę się na pewno na Starościńską, ale nie wiem, czy mogę jakoś
    > podeprzeć swoją argumentację...
    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Okazało się, że strażnik wypisujący pisma pomylił się, więc udało się w
    ten sposób wymigać :)