    From: SQLwiel <n...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straż miejska bezprawnie uzywa fotoradary
    Date: Mon, 20 Sep 2010 15:52:18 +0200

    W dniu 2010-09-20 10:40, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Często właśnie zakazy mówią o tych niebezpieczeństwach i są właśnie po
    > to, aby dostosować się do panujących warunków, niestety wielu kierowców
    > ma je w ... poważaniu i stąd są właśnie wypadki...

    Ponieważ motłoch (którego jesteś przedstawicielem) i urzędasy (których
    bronisz) uważają, że skoro "przyczyną wypadku była nadmierna prędkość"
    (a nie np. nieoznakowana dziura, nieposypana jezdnia, wyłączone
    oświetlenie uliczne, czy PJ otrzymane "na lewo"), to lekarstwem jest
    "ograniczyć maksymalną dopuszczalną prędkość". Tak myślący(?) człowiek
    nazywa się "homo sovieticus".

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.