  • 101. Data: 2011-11-25 16:48:38
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: "Valet CA" <v...@g...com>

    > Wcale mnie to nie dziwi. Ktoś z intelektem orzeszka mieszkający w USA ale
    > świetnie znający straż gminną w Polsce jest wiarygodny niczym Macierewicz.

    Wrzuć na luz :) U nas w Kanadzie na Polaczków z okolic Szikago krążą niezłe
    dowcipy - głównie dotyczą inteligencji ;)

  • 102. Data: 2011-11-25 17:25:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-25 14:24:03 +0000, "Cpl" <n...@s...com> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Podobnie jak t. względności. Sprawdzona :)

    Jeśli sprawdzona, to dawaj dowody.
    _Obu_ teorii.

    > Nie łapię o co ci z Sejmem chodzi.

    Plakat z napisem: "Myśl! Nie zostawiaj swoich rzeczy bez kontroli" nie
    zniósł w żaden sposób ustaw.
    Żadnych.

    > Potwierdziło to tylko moje przypuszczenia

    A jednak nie. Bo kłÓtnia pisze się w zupełnie inny sposób.
    ;>

    > W tym wypadku można było straż zmobilizować do pouczenia a nie karania.

    Akurat tu robili coś niesamowicie rzadkiego u nich - robili dobrą rzecz.

    > Mieszkam w W-wie, zamknięto nam most Śląsko-Dąbrowski, którym można
    > jeździć komunikacją i taxi. Były kiepskie oznaczenia, brak wiedzy
    > kierowców szczególnie przyjezdnych.

    A tobie się wydaje, że samochody z rejestracjami niewarszawskimi to przyjezdni?
    Bo każda firma leasingowa pyta grzecznie - skąd chcę mieć numer
    rejestracyjny, bo oni mają 6 do wyboru...
    ;>
    A most był oznakowany bardzo dobrze: biała tarcza z czerwoną obwódką.
    Każdy normalny kierowca wie, co to oznacza. Tyle, że tzw. sprytni
    próbowali kombinować...

    > I pierwsze dni straż miejska nie karała, a pouczała.

    I źle. Sprawdź swoją teorię sprowadzając ją do granic - np.: po którym
    trupie należałoby już przestać pouczać?
    A specjaliści od prawa i karania jednym głosem twierdzą, że
    nieuchronność działa o wiele lepiej, niż srogość.
    ;>

    > Inna bajka - do kogo podejdzie strażnik miejski - do pijaczyny z
    > piwem w bramie, który nie ma z czego mandatu za picie zapłacić, czy do
    > kilku młodych chłopaków w parku, którzy spokojnie sobie browar piją?

    Jaki to ma związek z głąbami, którzy sądzili, że plakat to ustawa?

    --
    Bydlę

  • 103. Data: 2011-11-25 22:15:30
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-25 17:48, Valet CA pisze:

    > Wrzuć na luz :) U nas w Kanadzie na Polaczków z okolic Szikago krążą
    > niezłe dowcipy - głównie dotyczą inteligencji ;)

    I vice Wersal... ;)

    --
    spp