eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStrasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury › Re: Strasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury
  • Data: 2018-09-21 16:31:03
    Temat: Re: Strasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:sg62du3bnj4n$.1ohtwh0rkg1d1.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Fri, 21 Sep 2018 14:59:35 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    >Co takiego przełomowego znaleźli?
    >Część szczątków była źle zidentyfikowana i to jest powód, żeby
    >uprawiać
    >nekrofilię dla celów politycznych?

    Tak.
    Tzn jak sie chce uprawiac nekrofilie, to jest to wystarczajaco dobre
    uzasadnienie ze byla potrzebna.

    A jak sie nie chce ... oj, trzeba miec przewage w sondazach, zeby
    publicznie stwierdzic "byc moze niektore szczatki sa zamienione, ale
    nie ma to wplywu na sledztwo".
    I trzeba miec media po swojej stronie, zeby nie musiec odpowiadac na
    pytanie "czy to prawda ze niektore rodziny dostaly i pochowaly ciała
    nie swoich bliskich", albo bardzo duza przewage, zeby moc na to
    odpowiedziec ...

    A tak swoja droga ... piszesz o szczątkach, a wydaje mi sie, ze była
    mowa o zamienionych cialach ... czyli jakies mniejsze kawalki, typu
    trzecia reka, czy jednak całe ciała ... ewentualnie w duzej czesci ?

    J.