  • 11. Data: 2011-02-07 14:37:53
    Temat: Re: Stomatolog - niedokończony zabieg (NFZ)
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 10:05:23 +0100, Negatyw napisał(a):

    > Zgłosiłem się do gabinetu stomatologicznego na usunięcie korzenia.
    > Stomatolog miał również kontrakt z NFZ i przyjął mnie.

    *DOBROWOLNIE*?
    Do publicznego dentysty? Sam, z wlasnej woli? No szacun szacun, podziwiam
    odwage. Albo glupote, bo czasami one chodza w parze:)

    > W połowie ekstrakcji (po dobrej godzinie męczarni) okazało się, że jego
    > druga połowa nie daje się za żadne skarby usunąć. Dopiero w tym momencie,
    > zdecydował się na wykonanie zdjęcia rtg. Zdjęcie wykazało niedoleczone
    > kanały i na ten fakt zwalił winę za ból i pozostawił mnie z połową
    > korzenia w krwawiącej szczęce.

    O i widzisz dlaczego Twoja decyzja wywolala u mnie takie zdziwienie:) Masz
    juz sam odpowiedz. Ja bym sie nie zdecydowal. Ostatni publiczny rzeznik u
    ktorego bylem jeszcze jako nastolatek wiele lat temu, zostawil w mojej
    glowie tak niezapomniane wspomnienia ze na slowo dentysta zeby same
    przestawaly bolec.
    Wole zaplacic - mimo ze uslugi stomatologiczne sa niestety drogie - ale
    zaplace, i w spokoju, *bezbolesnie*, w miare bezstresowo:) i w milej
    atmosferze i trosce o klienta zostane obsluzony.
    A jak gabinet mi nie zapewni tego - to zmienie gabinet, akurat branza
    stomatologiczna jest chyba najlepiej sprywatyzowana dziedzina medycyny w
    polsce i naprawde jest w czym wybierac. I gabinety na ogol dysponuja o wiele
    nowoczesniejszym sprzetem.
    Calkiem niedawno bylem zmuszony do usuniecja 8-ki i 7-ki jednoczesnie, byl
    to tez niestety skomplikowany zabieg, dlatego 'od razu" zajal sie tym
    chirug, a nie "zwykly" stomatolog i uniknalem Twoich doswiadczen, zas Twoj
    tekst tylko utwierdza mnie w przekonaniu zeby publicznych dentystow omijac z
    daleka.

    --
    Mark

  • 12. Data: 2011-02-07 20:40:40
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości grup

    > zas Twoj tekst tylko utwierdza mnie w przekonaniu zeby publicznych
    > dentystow omijac z daleka.

    Mnie utwierdza zaś w przekonaniu, że niedokładnie czytasz.
    Gdybym miał skierowanie, klinika obsłużyłaby mnie (przez NFZ) tak samo jak
    za sianko. Ja parę lat temu chodziłem PRYWATNIE. Za ząb, o którym ten
    wątek - wydałem 650zł. Miałem odbudowywaną koronę na 2 tytanowych słupach.
    I owa "kosmiczna technologia" została już wyrzucona z mojej szczęki.

    Chciałem jednak zauważyć, że odbiegamy od tematu wątku i kluczowego
    PYTANIA!

    -------
    Negatyw
    -------

  • 13. Data: 2011-02-08 01:54:04
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Negatyw wrote:

    > Co myślicie o tej przygodzie?
    > Czy mam prawo domagać się (od lekarza, który rozpoczął proces
    > ekstrakcji) zwrotu kasy, wydanej na dalszy zabieg? Czy miał prawo
    > nie wydać mi skierowania i nie wydać mi informacji o przebiegu
    > niedokończonego zabiegu?

    Nikt tu Ci wprost nie odpowie, bo to nie jest sprawa na tak/nie. W
    sądzie może być w jedną albo w drugą.

    Ja bym na początek poszedł do tego stomatologa, przedstawił mu sprawę i
    powiedział że zapomnę o tym że zaczął ekstrakcję korzeni bez zdjęcia
    RTG, jeśli pokryje koszty na które mnie naraziła jego partanina.

    Jakby fikał, to bym powiedział że w takim razie pójdę ze sprawą do
    sądu, i przy okazji zainteresuję jego metodami izbę lekarską.

    Obstawiam że odda, tym bardziej że to groszowe pieniądze - a ewidentnie
    spieprzył.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2011-02-08 05:22:50
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jakby fikał, to bym powiedział że w takim razie pójdę ze sprawą do sądu,
    > i przy okazji zainteresuję jego metodami izbę lekarską.

    I to jest RZECZOWA podpowiedź. Miałem podobny plan w głowie! :)

    -------
    Negatyw
    -------

  • 15. Data: 2011-02-08 05:24:09
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja bym na początek poszedł do tego stomatologa [...]

    Pozostaje tylko pytanie - czy nie lepiej oficjalne pisemko listem
    poleconym za potwierdzeniem odbioru?

    -------
    Negatyw
    -------

  • 16. Data: 2011-02-08 07:49:48
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "Negatyw" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Kto normalny chodzi do Babsztyla dentysty ?

    A skąd info, że to był babsztyl?
    To było dziadzisko.

    Aaaa, to może Ryszard ? ;))

  • 17. Data: 2011-02-08 16:02:47
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Negatyw wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Pozostaje tylko pytanie - czy nie lepiej oficjalne pisemko listem
    > poleconym za potwierdzeniem odbioru?

    A to juz zależy od umiejętności interpersonalnych.

    Ja zawsze wolę pogadać niż pisać, ale znam takie osoby które
    przedstawiając w rozmowie całkiem neutralną rzecz, potrafią samą
    intonajcą zrobić z rozmówcy wroga na całe życie.

    --
    Pozdro
    Massai