  • 1. Data: 2011-02-06 07:22:38
    Temat: maksymalna wielkosc smietnika
    Od: marbad <m...@o...pl>

    Witam,

    Chcialbym postawic wiate smietnikowa w linii ogrodzenia. Z tego co wiem
    musi byc oddalona od sasiada o 2m.

    Jakiej maksymalnej wielkosci moze byc taka wiata smietnikowa?
    Czy okresla to jakas ustawa, rozporzadzenie, moze przepisy gminne czy
    tylko "widzimisie" urzednika?

    Pozdrawiam
    Fazer

  • 2. Data: 2011-02-06 21:11:00
    Temat: Re: maksymalna wielkosc smietnika
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marbad" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jakiej maksymalnej wielkosci moze byc taka wiata smietnikowa?
    > Czy okresla to jakas ustawa, rozporzadzenie, moze przepisy gminne czy

    Może mieć nawet rozmiary sali gimnastycznej, tylko wówczas musisz na to
    mieć plan.

  • 3. Data: 2011-02-07 22:13:07
    Od: marbad <m...@o...pl>

    W dniu 2011-02-06 22:11, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "marbad" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może mieć nawet rozmiary sali gimnastycznej, tylko wówczas musisz na
    > to mieć plan.
    Chcialbym wybudowac ok. 10m2.

  • 4. Data: 2011-02-07 23:52:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Chcialbym wybudowac ok. 10m2.

    Z dachem? Bo to już bedzie budynek. Bez dachu możnaby zaryzykować
    zgłoszenie jako obiekt małej architektury.

  • 5. Data: 2011-02-09 13:14:28
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    >
    > Jakiej maksymalnej wielkosci moze byc taka wiata smietnikowa?
    > Czy okresla to jakas ustawa, rozporzadzenie, moze przepisy gminne czy tylko

    Ja tam się nie pytałem urzędnika, tylko zrobiłem sobie na zewnątrz tak
    http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/2/other/std/921
    5014471.jpeg

    boukun

  • 6. Data: 2011-02-09 13:22:03
    Od: " GK" <k...@g...pl>

    boukun <b...@n...pl> napisał(a):

    > (...)
    > http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/2/other/std/921
    5014471.jpeg

    "403 Forbidden
    Request forbidden by administrative rules."

    GK

  • 7. Data: 2011-02-09 13:27:56
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik " GK" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    5014471.jpeg

    > "403 Forbidden
    > Request forbidden by administrative rules."
    >
    > GK

    U mnie wyskakuje (w Firefoxie), możesz ostatecznie wejść logując się na NK
    http://nk.pl/#profile/7627672/gallery/album/2/2

    A propo, tam zmieszczą się swobodnie trzy pojemniki.

    boukun

  • 8. Data: 2011-02-09 13:32:29
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.02.2011 14:27, boukun pisze:

    > U mnie wyskakuje (w Firefoxie), możesz ostatecznie wejść logując się na

    Bo pewnie jesteś zalogowany w tym bagienku.

    > NK http://nk.pl/#profile/7627672/gallery/album/2/2

    To podaj swoje dane dostępowe, bo nikt rozsądny nie będzie sobie tworzył
    tam konta tylko po to, żeby sobie zdjęcie obejrzeć.

  • 9. Data: 2011-02-09 14:23:48
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iiu51d$ig$2@inews.gazeta.pl...

    > Bo pewnie jesteś zalogowany w tym bagienku.

    > To podaj swoje dane dostępowe, bo nikt rozsądny nie będzie sobie tworzył
    > tam konta tylko po to, żeby sobie zdjęcie obejrzeć.

    To przerzuciłem je tu http://boukun.wrzuta.pl/obraz/31EO8oa3dL1/moja_poses
    ja

    boukun

  • 10. Data: 2011-02-09 15:46:32
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Użytkownik "marbad" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z dachem? Bo to już bedzie budynek. Bez dachu możnaby zaryzykować
    > zgłoszenie jako obiekt małej architektury.

    To nie bedzie budynek jesli ma dach bo nie posiada scian (tak rozumiem slowo
    "wiata")
    Wez poczytaj rozporzadzenie "w sprawie warunkow jakim powinny odpowiadac
    budynki i ich usytuowanie"- gdzies tam jest o miejscach gromadzenia
    odpadow..
    Przemek