eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStluczka, oplaty za sprzatanie i kwestia ochrony danych osobowych › Re: Stluczka, oplaty za sprzatanie i kwestia ochrony danych osobowych
  • Data: 2003-05-30 16:47:26
    Temat: Re: Stluczka, oplaty za sprzatanie i kwestia ochrony danych osobowych
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasmine" <j...@r...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bb804h$a5i$1@absinth.dialog.net.pl...

    > (Prosze nie mieszac w to psa, poniewaz psa nikt nie ubezpiecza od tego,
    ze ten "narobi"
    > na ulicy)

    Błąd. PZU zawiera ubezpieczenia "OC w życiu prywatnym" i obejmuje ono szkody
    spowodowanie np. przez psa .
    Ale jeśli nie wykonasz polecenia policjanta uprzątnięcia "kupki" to pomimo
    zapłacenia mandatu zapłacisz jeszcze za sprzątnięcie "kupki" przez wezwaną
    firmę porządkową.

    >Czy policja powiadamia wydzial drog i komunikacji o potrzebie sprzatniecia
    ulicy ??

    Oczywiście.

    >Bo jesli tak to dlaczego nie poinformowali o tym mnie ?

    Widocznie nie mają takiego obowiązku. Nie widziałeś że jezdnia jest
    zanieczyszczona??

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się