eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStluczka, oplaty za sprzatanie i kwestia ochrony danych osobowych › Re: Stluczka, oplaty za sprzatanie i kwestia ochrony danych osobowych
  • Data: 2003-05-30 17:39:12
    Temat: Re: Stluczka, oplaty za sprzatanie i kwestia ochrony danych osobowych
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:
    > Komu??

    Miastu, firmie sprzątającej. Jeszcze raz pytanie - jeśli nie szkoda i
    odpowiedzialność z art.415 kc to jaka podstawa żądania zapłaty?

    > A jak przypadkiem kopniesz kosz na śmieci i zawartość się wysypie to za
    > posprzątanie zarządasz od ubezpieczalni odszkodowania?

    Jeśli będzie sprzątać firma, która obciąży mnie rachunkiem za wyrządzoną
    sobie szkodę (to że musiała posprzątać) i ubezpieczenie to obejmuje to tak.

    > Jak zanieczyścisz jezdnię i nie chcesz (nie umiesz,nie możesz) posprzątać to
    > chciałbyś aby ubezpieczalnia pokrywała koszt wynajęcia sprzątacza??

    jeśli moje ubezpieczenie to obejmuje, nie ma takeigo wyłączenia

    Odpowiesz w końcu na pytanie?

    KG