    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
    Date: Mon, 5 Dec 2022 06:12:25 +0100
    <tmi2ee$14s$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <638cb630$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <tmidfp$6ps$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <638ccd22$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <tmijus$6ps$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <638cd8b8$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <tmimbf$e7l$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <638d0176$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <tmj0t8$ihd$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <638d36dd$0$554$65785112@news.neostrada.pl>

    > A dlaczego każdy ma zmieniać? Gdyby Stuhr wjeżdżał na skrajny lewy, a
    > motocyklista go objechał i też próbował na skrajny lewy wjechać waląc w
    > połowie niemal samochodu w jego bok, to też byś uznał, że to wina Stuhra?

    Gdyby matka miała kuta to by była ojcem.

    > Prawo do wyprzedzania przed przejściem kierowanym wynika z faktu, ze z
    > założenia są na nim piesi albo samochody. W wypadku skrzyżowania z
    > ruchem kierowanym już nie, bo na poprzecznej ulicy - co do zasady -
    > pomimo tego, że mamy zielone możemy napotkać pieszych.

    No więc jeśli tak to sztur złamał to prawo, bo wyprzedzał bezpośrednio
    przed przejściem. Ale przekonany do twojego wywodu nie jestem. Większość
    przejść o ruchu kierowanym jest na skrzyżowaniach.

    > Gdyby wyprzedził, to by nie trafił w lusterko.

    My napewno ten sam film oglądamy?

    > Cyba, ze to omijanie.

    Chyba że.

    > Nie. Z czego by to miało wynikać?

    Z tego że motocyklista nie dojechał do przejścia bo się zatrzymał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!