  • Data: 2002-10-13 14:04:21
    Temat: Re: Status azylanta i uchodźcy w Polsce
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Szukam materiałów na wyżej wymieniony temat w związku z pisaniem przeze mnie
    > pracy magisterskiej
    >                    Z góry dziękuję za pomoc
    >                                                    Agnieszka

    Niestety, masz do dyspozycji ustawę o cudzoziemcach i akty wykonawcze.
    Opracowania, które do tej pory ukazywały się są już zdezeaktualizowane, w
    związku ze znaczącymi nowelizacjami przepisów prawa. Radzę też się pośpieszyć,
    ponieważ w 2003 roku mają wejść nowe ustawy (z obecnej jednej ma być trzy) i
    akty wykonawcze i to co teraz będziesz pisała, za rok będzie nadawało się do
    kosza.
    ______
    Jupraw