  • Data: 2005-07-11 23:24:01
    Temat: Re: Starsza osoba kupila telefon w IDEA
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    LQ wrote:
    > Nie wiem jak widzi to prawo albo ta grupa ale dla mnie to najgorsze oszustwo
    > i skur... nie bede konczyl.
    to drugie tak, to pierwsze nie
    chyba, że potrafisz wykazać, że w podobnej cenie lub oczekiwaniach
    dziadka można było dostać coś lepszego niż to co mu dano.
    Możesz próbować z paragrafu "niekorzystne rozporządzenie mieniem".
    Np., że wciśnięto mu najwyższy abonament, mówiąc, że tańszych nie ma w
    promocji. Mimo, że można było wybrać inny.
    Albo, że dziadek chciał inny telefon, ale dano mu ten, mówiąc, że
    tamtych w tej promocji nie mam, mimo, że były.

    > A czy istnieje przepis pozwalajacy na odstapienie od umowy w przeciagu
    > tygodnia czy miesiaca? Kiedys cos takiego obilo mi sie o uszy ale doklanie
    > nie pamietam.

    nie.
    tzn odstąpić można zawsze płacąc te 700-800 zł, czy ile to tam teraz jest.
    Albo dzwoń na infolinię i staraj sie obniżyć abonament i ciesz się z
    tego co masz. Dwa lata szybko miną.

    No i ogólnie wyedukuj dziadka, żeby nie podejmował takich decyzji
    samodzielnie, tylko, żeby wcześniej się zapytał, czy to komu do czego
    potrzebne.