  • Data: 2005-07-11 22:01:51
    Temat: Re: Starsza osoba kupila telefon w IDEA
    Od: "LQ" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już miałem się nie odzywać ale przeczytałem opis telefonu
    > to jest opis telefonu ,którym oszukano dziadka :

    No widzisz a dla mnie ten telefon to szajs. No ale nie o tym.
    Ogolnie chodzilo mi o cos innego, moze pewne osoby zle mnie zrozumialy.
    Dziadek owy poszedl do salonu IDEA aby sie zorientowac co i jak. Zostal
    jednak IMO oszukany. Dlaczego? Kazdy kto ma pojecie o marketingu wie jak
    latwo mozna kogos wkrecic, szczegolnie jesli to jest osoba starsza ktora sie
    tak bardzo nie orientuje w domenie ludzi mlodych (technologia). Jest to
    latwiejsze chyba niz odebranie dziecku lizaka. Dziadek poszedl do salonu aby
    obejrzec telefony. Sprzedawca jednak poinformowal go, ze ze wzgledu na to ze
    jest osoba starsza dostanie specjalny rabat i dostanie telefon za 1zl.
    Psychologia zadzialala, dziadek poczul sie wyrozniony i stwierdzil ze okazja
    nie do odrzucenia. Zrobil glupio, no ale w tym wieku to sie ludziom zdarza
    (zreszta zdarza sie to w kazdym wieku). Ja uwazam, ze bylo to oszustwo ze
    sprzedawaca uzyl takich argumentow. Pomijajac fakt, ze dostal chyba najmniej
    warty telefon jaki IDEA miala w ofercie dla klientow indywidualnych.
    Nie chodzilo mi o to, ze kupil nie przeczytal umowy itp. Chodzi o to, ze ow
    dziadek pomyslal, ze zostal jakostam wyrozniony i przysluguje mu jakis bonus
    z ktorego glupio bedzie nie skorzystac.
    Nie wiem jak widzi to prawo albo ta grupa ale dla mnie to najgorsze oszustwo
    i skur... nie bede konczyl.
    A czy istnieje przepis pozwalajacy na odstapienie od umowy w przeciagu
    tygodnia czy miesiaca? Kiedys cos takiego obilo mi sie o uszy ale doklanie
    nie pamietam.
    Jeszcze czuje sie zobowiazany przeprosic za troche ostry ton wczesniejszych
    wypowiedzi ale troche sie zdenerwowalem ze zadalem pytanie i jedyne co
    otrzymalem to bluzgi w kierunku dziadka bliskiej mi osoby.
    Pozdrawiam
    LQ