  • Data: 2005-12-10 15:03:32
    Temat: Re: Stane przed sadem za posiadanie polowki ziola (marihuany)
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał/a:
    >sluchaj jak masz takie brednie wypisywac to nic nie pisz, nie ma fizycznej
    >moliwosci
    >uzalezneineia sie od marihuany.
    Fizycznej nie, ale psychiczna jak najbardziej (uzależnić się można i od
    kropli do nosa). :-)
    Przy czym jest podobnie, jak z papierochami.
    Niekoniecznie palacze są uzależnieni od nikotyny (tak jak użytkownicy
    marihuany od kannabinoli), ale np. od:
    - wykonywania określonej czynności w danej sytuacji (np. zapalenia
    papierosa),
    - substancji smolistych i ich drażniącego i "kopiącego" działania (stąd
    niepowdzenia odzwyczajania od palenia podawaniem nikotyny w gumie etc.
    :-)).
    BTW. A ja jestem przeciwnikiem marihuany (a ściślej palenia), ale nie z
    powodu "narkotyczności" etc., ale z powodu tego, że taki skręt przy
    paleniu wytwarza więcej substancji smolistych niż tytoń machorkowy
    sprzed półwiecza. A te substancje są po pierwsze rakotwórcze, a po
    drugie ja nie toleruję zapachu dymu tytoniowego i innego tego typu. :-)
    Czyli niech oni sobie palą, ale tak samo, jak palacze tytoniu, czyli nie
    w miejscach, gdzie palenie jest zabronione. :-)