  • 1. Data: 2011-07-21 06:00:55
    Temat: Stalking
    Od: MT <m...@g...pl>

    No właśnie gdzie zgłosić, na policję czy do prokuratora.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2011-07-21 06:23:56
    Temat: Re: Stalking
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 08:00, MT pisze:
    > No właśnie gdzie zgłosić, na policję czy do prokuratora.

    A konkretnie co? Swoją paranoję, czy jakieś konkretne działania? Jeśli
    konkretne działania, to je opisz może, hmm?

  • 3. Data: 2011-07-21 07:31:42
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > A konkretnie co? Swoją paranoję, czy jakieś konkretne działania?
    > Jeśli konkretne działania, to je opisz może, hmm?

    Pewnie mu chodzi o tych gnojów, co dzwonią ukrywając sie za numerem
    224449200.

    Od paru dni sucze syny wydzwaniają do mnie co godzinę.
    Po odebraniu automat przez 20 sekund nadaje "proszę czekać będzie
    rozmowa" i się rozłącza.

    Za cholerę nie idzie ustalić kto konkretny się pod tym kryje, to
    chyba jakaś bramka call-center, numer obsługuje netia.

    O, właśnie znowu zadzwonili, już trzeci raz dzisiaj.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2011-07-21 07:38:18
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 09:31, Massai pisze:

> [...]

    > Od paru dni sucze syny wydzwaniają do mnie co godzinę.
    > Po odebraniu automat przez 20 sekund nadaje "proszę czekać będzie

    Kampania wyborcza pisuarów może? Ostatnio dość intensywnie się reklamują...

  • 5. Data: 2011-07-21 07:48:43
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > działania? >> Jeśli konkretne działania, to je opisz może, hmm?

    > Kampania wyborcza pisuarów może? Ostatnio dość intensywnie się
    > reklamują...

    Cholera wie, w kazdym razie to jakaś masowa akcja, bo internet huczy
    od opowieści wnerwionych ludzi.

    Przedwczoraj mnie zapienili, bo próbowałem się wyspać po dyżurze,
    a musiałem być w razie problemów dostępny pod telefonem, i mi
    sukinsyny fundowali pobudkę co godzinę.

    Numer niby mogłbym zablokować w telefonie, ale do tego potrzebuję
    pin2, który musiałbym znaleźć...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2011-07-22 06:27:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 21-07-2011 09:48, Massai pisze:
> [...]

    Ten numer to chyba jakieś call center, bo z niego dzwonili do mnie z
    ofertą różnych firm - telefony, banki itp.
    Plus raz na jakiś czas dzwoni robot i mówi "poproszę o sygnał faksu".
    Nie sprawdzałam co to, szkoda tonera.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2011-07-22 07:40:57
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Maddy wrote:

> [...]
    > ofertą różnych firm - telefony, banki itp. Plus raz na jakiś
    > czas dzwoni robot i mówi "poproszę o sygnał faksu". Nie

    Ustaliłem, to jest numer obsługiwany przez netię, a usługa na nim
    jest zarejstrowana na firmę ARTERIA S.A. Giełdowa spółka, a takie
    niedojdy.

    Rzeczywiście świadczą przez niego usługi call-center.

    Zadzwoniłem wczoraj do nich, wyłuszczyłem problem - i od tej pory
    spokój, choć na początku próbowali mnie zbyć mówiąc żebym się
    odezwał za 2 tygodnie, bo "odpowiedzialny za to jest na urlopie".

    Dopiero groźba że zgłoszę to na policję jako stalking
    podziałała, ma się jeszcze do mnie odezwać dyrektor działu call
    center... Zobaczymy czy się odezwie, czy potrafią się zachować.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2011-07-22 07:51:13
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 09:38:18 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Kampania wyborcza pisuarów może? Ostatnio dość intensywnie się reklamują...

    Moze cos nawalilo w rzadowych systemach podsluchowych. Skoro podsluchow
    jest 10 razy wiecej niz w Niemczech, to mogl sie przeciazyc...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 9. Data: 2011-07-22 14:22:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

> [...]
    > podziałała, ma się jeszcze do mnie odezwać dyrektor działu call
    > center... Zobaczymy czy się odezwie, czy potrafią się zachować.

    Jakie to ma znacznie ?! Poniosłeś koszty znacznie większe niż uciążliwość co
    oczywiście nie uzasadnia uciążliwości ale czyni twoje dochodzenie
    nieracjonalnym. To jak dostać spam i zgłosić do abuse, które przyśle
    odpowiedź ze swoimi reklamami.

  • 10. Data: 2011-07-29 06:03:05
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Jakie to ma znacznie ?! Poniosłeś koszty znacznie większe niż
    > uciążliwość co oczywiście nie uzasadnia uciążliwości ale
    > czyni twoje dochodzenie nieracjonalnym.

    Że niby jak "koszty znacznie większe" niż uciążliwość?

    --
    Pozdro
    Massai