  • 1. Data: 2002-02-10 11:18:27
    Temat: Stacja benzynowa
    Od: "Bruno" <a...@i...pl>

    Czy ktoś orientuje się może, jakie są koszty oraz zwłaszcza wymagania prawne
    dla postawienia stacji benzynowej??
    Jak sądzę państwo wprowadzilo tutaj masę ograniczeń, pytanie tylko, gdzie mó
    głbym znaleźć jakieś informacje na ten temat, jakie sa wymagania (ekologia,
    zabudowa, otoczenie, itp. ).
    A może ktoś się orientuje?
    Pozdrawiam
    Bruno

  • 2. Data: 2002-02-10 11:54:06
    Temat: Re: Stacja benzynowa
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Bruno wrote:

    > Czy ktoś orientuje się może, jakie są koszty oraz zwłaszcza wymagania prawne
    > dla postawienia stacji benzynowej??
    Koszty moga byc dowolnie wysokie np. milion $.
    Znajomy zajmowal sie znajdowaniem gruntow pod stacje benzynowe.
    Sam grunt pod stacje kosztuje nieraz 100 razy wiecej niz pod budynek
    mieszkalny.
    W wyszukiwarce prawa poszukaj prawa budowlanego i szukaj "stacja
    benzynowa".

    > Jak sądzę państwo wprowadzilo tutaj masę ograniczeń, pytanie tylko, gdzie mó
    > głbym znaleźć jakieś informacje na ten temat, jakie sa wymagania (ekologia,
    > zabudowa, otoczenie, itp. ).
    j.w.
    I tak sam jej nie zbudujesz, to zadzwon do przedsiebiorstw, ktore buduja
    i projektuja takie stacje.

    > A może ktoś się orientuje?
    jezeli nie masz kasy to zacznij od stacji propan-butan.
    Koszty niewielkie, a zbiorniki moze dac dystrybutor gazu.
    Moge sie zapytac o szczegoly.

    Jacek

  • 3. Data: 2002-02-10 12:23:00
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

> [...]
    >głbym znaleźć jakieś informacje na ten temat, jakie sa wymagania (ekologia,

    Rozp. w sprawie warunków technicznych...
    Dz.U. 98/2000 poz.1067

    pozdr. PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-02-11 02:12:43
    Od: "Bruno" <a...@i...pl>

    Użytkownik ppinq <p...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@p...pl...
    prawne

    > Rozp. w sprawie warunków technicznych...
    > Dz.U. 98/2000 poz.1067
    >
    > pozdr. PinQ

    Dzięki, będę jeszcze szukał. Co do poprzedniego postu Jacka jeszcze od razu.
    Nie chodzi o stacje gazową. A przedsiębiorstwa budowlane będa liczyły koszty
    pod siebie i informowały mnie o swojej ofercie. A ja chciałbym poznać prawne
    warunki.