  • 1. Data: 2002-02-10 10:22:25
    Temat: Czy chcesz miec bron w domu?
    Od: "Jurek\"goral\"" <p...@g...pl>

    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>
    Temat: Re: Czy chcesz miec bron w domu?
    Data: 9 lutego 2002 10:00

    On Fri, 8 Feb 2002, Jurek"goral" wrote:

    > Przed chwila w TV-1 ogladalem reportaz o ludziach, ktorzy sie broniac
    > zastrzelili bandyte .Bron, ktora posiadali byla nielegalna .Oni sie
    naprawde
    > bali, gospodarz mieszkania strzelil, aby obronic swoich najblizszych i
    > bronic swego dobytku .I ciekawe czy znowu sady zrobia cyrki i beda sadzily
    > czlowieka za to, ze chcial sie bronic i zastrzelil wlamywacza .Byla juz
    taka

    Cyrki? Zabójstwo to zabójstwo, nie ma dwóch zdań, a obrona konieczna może
    być środkiem wyłączającym bezprawność.

    To jak ma sie zachowac czlowiek do ktorego mieszkania wtargnal bandzior ,
    barek jeszcze otworzyc i drinkiem poczestowac goscia , prawda , mamy
    przeciez slynna staropolska goscinosc .Jednak holduje zasadzie ze moj dom
    ,moja twierdza i koniec .Przeciez to co mam w domu zdobylem ciezka
    praca.Wracajac do "cyrkow" , moge przytoczyc wiele wypadkow ze odpowiadal
    napadniety ,a bandzior chodzil po ulicy i smial sie wszystkim w oczy.Troche
    zaczyna sie zmieniac w tym temacie .A to czy bron byla legalna to juz inna
    bajka.
    .

    Nie tylko odsiedziała, ale jeszcze pewnie dostała odszkodowanie za
    niesłuszne aresztowanie :-P

    Dziekuje za przyjemnosc siedzenia w wiezieniu i to jeszcze za obrone swojego
    domu.

    > musi sie liczyc z tym, ze moze sie spotkac z nalezyta odprawa .Zmartwila
    > mnie tylko postawa jednego ze znanych profesorow UJ ,znanego "karnisty",
    > ktory ocenil, ze tym ludziom nie wydano by zezwolenia na bron.
    Podejrzewam,
    > ze pan profesor takie zezwolenie posiada , a ty chlopku martw sie sam.

    Po czym wnosisz?

    Przeciez prof.Widacki w tym programie zapytany przez dziennikarza
    ,odpowiedzial negatywnie ,prawdopodobnie wiek mial miec wplyw na wydanie
    zezwolenia

    >Ciekawe czy ciupaga jest niebezpiecznym narzędziem... :)

    A pewno ze jest niebezpieczna , a jeszcze wlasciwie uzyta jest bronia
    straszna ,jak w bojce w karczmie ,jak i w otwartym polu.Tylko cicho na ten
    temat , jeszcze zezwolenia beda wprowadzone na ten stary "sprzet"
    goralski-:))))
    pozdrawiam
    "goral"

  • 2. Data: 2002-02-10 11:46:26
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Ja nie chce i nie chcę by moi sąsiedzi mieli.

    Marcin.